tiistai 16. helmikuuta 2016

Ystävänpäivänä ♥

PicMonkey Collage
Launtaina lähdettiin suoraan töistä päästyäni ajamaan Tampereelle, sillä illalla juhlittiin ihanan Jennin synttäreitä! Musta tuntui, että perille pääseminen kesti ihan super kauan ja myöhästyttiinkin juhlista tyylikkäästi pari tuntia, vaikka lähdettiin heti. Hotellille pääseminen kesti kuitenkin sen oman aikansa, laittautuminen juhlakuntoon sekä bussilla kulkeminen itse juhlapaikalle.
Meidän piti alunperin jäädä yöksi J&T:n  luokse, mutta mieheni oli halunnut meille pientä hemmottelua ystävänpäiväksi, joten hän oli varannut meille hotellin. Ollaan molemmat haaveiltu jostain pienestä  ulkomaanreissusta,matkasta lappiin tai edes laivamatkasta, mutta tällä hetkellä meillä ei ole mahdollisuutta sellaiseen ja oli mun mielestä tosi ihanasti ajateltu, että tällainen pieni viikonloppuyö hotellissa ja herkullinen ravintolapäivällinen seuraavana päivänä piristäisi yhtä lailla.

Meille tuli jossain vaiheessa iltaa juhlista pienoinen äkkilähtö, kun osa porukasta oli tilannut taksin aikoen mennä laulamaan karaokea ja me mieheni kanssa päädyttiin sitten hyppäämään mukaan remmiin! Meillä oli kaikenkaikkiaan todella hauska ilta ihastuttavien ihmisten ympäröimänä. Päästiin hotellille nukkumaan pizzerian kautta vasta aamu viideltä! Mä tapasin illan aikana niin iloisia ja hyvä sydämisiä ihmisiä, että vieläkin ihan hymyilyttää!:)Kaikki olivat jotenkin niin ihanan ystävällisiä ja kaiken kruunasi ihana taksikuski, joka suoraan sanottuna pelasti mut. Mulle tuli illan aikana ihan hirveä lihaspiikki hartiaan, mikä särki niin vietävästi, että hyvä, kun pystyin hengittämään. Olin saanut illalla ilmeisesti vetoa hartioihin, kun ikkunoita pidettiin paljon auki väenpaljouden vuoksi. Siinä taksissa vaikeroidessani taksikuski sitten ojensi omista särkylääkkeistänsä lääkettä ja kipu hieman hellitti. Ihana ystävänpäiväteko.

PicMonkey Collage Sunnuntaina herätessämme pakattiin pikkuhiljaa kamppeet kasaan ja lähdettiin kiertelemään hetkeksi aikaa kaupungille ja päätettiin lopuksi lähteä käymään vielä IdeaParkissakin. Shoppailtiin vähän ja käytiin syömässä Martinassa. Alkupaloiksi otettiin etanat puoliksi ja pääruoksi otin aurajuusto-kanapastaa. A otti kanaa marcarponella. Kierreltiin ruokailun jälkeen vielä vähän aikaa, kunnes oli aika lähteä ajelemaan kotiin päin.

Sain valita ystävänpäivälahjaksi jonkin uuden ihanan tuotteen Victoria`s Secretiltä sekä tuollaisen kauniin kaulakorun. Toi uusi vartalovoide/käsirasva on ihan mahdottoman hyvän tyoksuista ja on päässyt ahkeraan käyttöön käsirasvana! Voisin vaan jatkuvasti tuoksutella käsiäni tämän jälkeen!
lahja Ihanaa ystävänpäivää kaikille näin jälkikäteen toivoteltuna, toivottavasti teilläkin oli mukava päivä.:) Tekikö joku/teitkö itse jonkin ystävänpäiväteon?

1. Ihana päivä sulla. Ja eikös tuo kaulakoru ole vähän samanlainen minkä sie ostit sillo Puuvillassa ollessamme? Nätti. Ja tuo VS:n tuoksuvoide on ihanaa. Mulla on sitä ja oon käyttänyt erittäin säästeliäästi. :)

1. Joo toi on samaa sarjaa sen rannekorun kanssa, jonka sillon ostin!:) Nyt on sit oikee match to match!:)
      Noi kaikki VS:n tuotteet on kyllä niin ihania, että oksat pois! Mä voisin ostaa niiltä jokaikisen pullon ja purnukan.

2. Mä ostin pinkkejä mansikkasuklaalla kuorrutettuja leivoksia ja kävin viemässä läheisten ystävien postilaatikkoon ja tekstiviestin perään, että 'kurkkaa postilaatikkoon'. Mukana oli myös kortti ja runo <3 Kauempana asuville ystäville lähetin kortin kera suklaalevyn :)

1. Voi eikä, miten ihanaa!♥♥ Ilahdutit aivan ihanalla tavalla ystäviäsi!:)

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.