maanantai 6. helmikuuta 2017

Pakkaspäivä

IMG_9623
Kirpeää viikon alkua. Mulla on tänään ollut vapaa ja oon katsonut lähes koko aamun Netflixiä sohvalla ja pelaillut HayDayta padilta. Joskus on vaan ihan parasta olla tekemättä mitään. No okei, oon kyllä imuroin ja pessyt muutaman koneellisen pyykkiäkin siinä sivussa, mutta pääosin oon vaan lööbaillut.:D Oon myös lajitellut tulevalle blogikirppikselle vaatteita, koruja, kenkiä ja laukkuja. Toivottavasti suurin osa löytäisi uudet rakastavat kodit.
Nyt, kun A tuli kotiin, aletaan tekemään pizzaa ja linnottaudutaan takas sohvalle katsomaan lisää elokuvia. Kerrankin voi sanoa maanantain olevan ihana haha!:D
IMG_9649
Tällaisina upeina päivinä pitäis kyllä lähteä ulos tekemään jotain! Haluaisin ihan hirveästi luistelemaan, mutta oon hukannut mun luistimet jonnekin. En kylläkään oo kovin hyvä luistelemaan, olen tosi hidas, mutta se on tosi kivaa, jos ei tarvitse pelata tai näyttää erityisiä taitojaan! Nykyään tällaiset kivat talvipäivät ovat nimittäin aika harvinaisia. Vähän minttukaakaota ja evästä mukaan ja kavereiden kanssa baanalle!:D Huippua! Jos säät sallii, niin tällainen talvirieha olis kiva järjestää ystäville!
IMG_9640 Muistakaa muuten käyttää Daniel Wellingtonilta tilattaessa koodia SiljaDW, niin saatte -15% alennusta! Nyt on sopivasti ystävänpäiväkin lähestymässä, jos haluatte ilahduttaa lähimmäistänne kivalla kelloyllärillä. Wellingtonilta saa tällä hetkellä tilauksen mukana myös suloisen ystävänpäiväkorun kelloa koristamaan.
Huomasin muuten, että tän kellon värit ovat kuin suoraan takkatulen upeana hehkuvasta loimusta!
IMG_9622
Rentoa päivän jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.