maanantai 10. tammikuuta 2011

In my shopping bag

Oon niin väsynyt ja yritän nyt väkisin pysytellä hereillä, kun huomenna on vapari ja saa kuitenkin nukkua pitkään..tai ainakin niin kauan, kunnes Hessu herättää. Eli joskus seiskan aikoihin..:D Yyh. Kai mä meen sit takas siitä viel nukkumaan.. Oon ollut viimeaikoina tosi väsyny muutenki..Menin eilenki jo kasin jälkeen nukkumaan.:o Ahistaa, kun ulkona on niin pimeetä.. Kun meen töihin, on pimeää ja kun tulen töistä, on pimeää. Sais tulla kesä jo!
Lohdutin itseäni pienellä lahjalla, mulle nimittäin pitäis tulla parin päivän päästä kiva paketti postista..:)
Tämmäset ihanuudet
Harmi vaan, ettei noita korkkareita voi oikeen pitää vielä ulkona :(

Herra Ylppö ja Ihmiset - Hylättyjen valtakunta (kehtolaulu 2)

Ei ihmekään, et oon väsynyt, kun kuuntelen tollasta unibiisiä täällä repeatilla! :D Mut ihana biisu kyllä on ❤ 
Äää, en mahda enää mitään...unia! :D

: Bebe

2 kommenttia:

  1. Oih! Voisin tappaa saadakseni noi kengät! :) Aivan ihanat.

    VastaaPoista
  2. Anon: No sanos muuta!! Arvaa vaan oonko täpinöissäni, kun ne on mulla huomenna...8)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.