torstai 13. tammikuuta 2011

Shopping Diaries

Nyt oon niin in lööv! Venasin koko päivän, et työt loppuu ja pääsen postiin noutamaan mun pakettia! Kattokaa nyt..oih
Oon kyllä erittäin tyytyväinen kaikinpuolin! Nää kengät on paitsi hyvännäköset nii kaikenlisäksi vielä hiton hyvän tuntuset jalassa! Näillä voi siis oikeasti kävelläkin! :D Oli muuten aika nopea toimituskin, eli propsit sille myös!:)
 Sit oli viel tää vyö..samaa tekstiiliä, kuin kengät.
Eikä tää vielä tähänkään lopu, sillä ostin töistä tän kaulan itelleni, ku sovitin tätä jo ennen joulua ja tykästyin niin, että..oli pakko.:) Tää koru näkyykin tossa edellispostauksessa mun kaulassa.:) Tosi nätti!

Ja vielä yks ostos! Hajuvesi addikti ilmoittautuu!

Beyonce - Heat

"Beyoncén ensimmäinen nimikkotuoksu, Beyoncé Heat, on moderni ja naisellinen, jossa kukkien ja hedelmien tuoksut sekoittuvat metsäisiin tuoksuvivahteisiin."
  • Ensituoksu: magnolia, appelsiininkukka, punainen vaniljaorkidea ja persikka.
  • Keskituoksu: manteli, makea kuusaman mesi, kermainen myski.
  • Lopputuoksun: sequoia-mänty, tonkapapu ja meripihka
Mun nenä sanoo näin: tuoksu on todella makea kukkaistuoksu, jossa vivahtaa sitrus..mulle tuli mieleen verigreippi.:D eli aika hyvin!

Ja nyt untenmaille.. Onneks meen huomenna vasta 11, niin saa nukkua vähän pitempään. Öitä!

Thunder - Love walked in

: Bebe

4 kommenttia:

  1. saanko tiedustella kuinka paljon nuo Guessin korkkarit kustansivat? Tosi kivat! (:

    VastaaPoista
  2. läääh mitkä kengät :P~~¨

    VastaaPoista
  3. ihania:) paljo toi koru makso?

    VastaaPoista
  4. Anon: ne on normaalisti 165e, mut sain ne 94e, kun oli alessa:)

    Oona: niimpä!!!:p

    Anon: kiitos:) koru maksaa 89e, mut sain työpaikalta alennusta:)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.