tiistai 4. lokakuuta 2011

ridiculous.

Paita GT, villatakki Only, farkut GT, kengät H&M,
Mulla ei ollut tänään päällä mitään erikoista. Tällasta rentoa vaatetta vaan.:) Mulla olis nyt vaikka kuinka paljon asiaa, mutta yksi asia kerrallaan.

Sain tänään joltain anonyymiltä viestin, jossa hän päivitteli vaatetyyliäni tähän tapaan: "Miksi katsot vain brändilappua? Vaatetoiveistasi näkee, että sinulla tuskin on makua... tyyli ei synny noin vain, tarvitaan myös aivoja.(tuskin olet edes rikas, vain työläisen kakara ketä säästää hikiset pennosensa johonkin hienoon merkkivaatteeseen!!!1 tuskin sinulla on kovin moneen edes varaa, joten ei siitä huolta.)"
Ensinnäkin. Minä en tuijota pelkkiä brändilappuja, vai näyttääkö nuo mun tänä päivänäkin pitämät vaatteet jotenkin kalliilta, kun katsoo, mistä oon nuo ostanut?:)
Käytän vaatteita, joissa itse viihdyn ja jotka minun mielestäni näyttää kivalta. Merkkivaatteita on myös mukava omistaa, koska laadun huomaa heti. Voisin esimerkiksi heittää kaikki muut omistamani laukut roskiin vain pitääkseni tuon Vuittonin, sillä se on varmasti ainoa laukuistani, joka kestää. Ehkä jopa elämäni loppuun saakka. 
Toiseksi. Minusta on mahtavaa, että olen tehnyt jokaisen omistamani, oli se sitten merkkivaate, H&M paita, huonekalu tai ihan vaan ruoka, eteen työtä. Olen silloin ansainnut ne jutut ja se tuntuu hyvältä. Sellaiset ihmiset, jotka saa kaiken nokkansa eteen liikauttamatta eväänsäkään, ei ole mun mielestä ansainneet mitään niistä, mitä heillä on. He eivät ensinnäkään osaa arvostaa niitä asioita samalla tavalla.
En ymmärrä, miksi joku näkee vaivaa kirjoittaakseen näin typerän ja lapsellisen kommentin. 
Halusin vastata tähän siksi, koska mua alkoi suorastaan naurattaa tämä. Miten voi olla noin epäkypsiä ja ilkeitä ihmisiä olemassa? Huoh, sanon minä.:)

7 kommenttia:

  1. Oon ihan samaa mieltä sun kanssa tuosta, että tuntuu paljon paremmalta, kun on oikeasti tehnyt töitä jonkun asian eteen ja sitten lopulta saa sen, kuin että kaikki tulisi tuosta vaan nenän eteen.

    VastaaPoista
  2. tuon on kirjoittanut ilmeisesti joku jonka porukat maksaa kamat :DD kun käy töissä, voi ostaakin niitä "BRÄNDIMERKKEJÄ" .. mä kans vihaan tollasta, hahhah.. :D

    VastaaPoista
  3. Mä ainaki tiedän monen vuoden takaa että oot tehny jokasen jutun eteen kunnolla duunia! ja sen että osaat arvostaa niitä kaikkia pienen pieniä juttuja mitä löydät jostain. Sä et ole syntyny kulta lusikka suussa! nii ja sit sä osaat esim. kirpparilta kyönätä kaikkee halvalla :)

    -pamp

    VastaaPoista
  4. Huoh. Jotain kateellista kakaraa vähä kyrsii ei kukaan täyspäinen noin tulis kellekkää kirjottelee :D Itse oon niin monesti miettiny et alkaisin kirjottaa omaa blogia mutta tiedän etten jaksais juurikin tuollaisten ihmisten takia.. :)

    VastaaPoista
  5. Huoh noita anonyymejä... :D
    Sulla on ihana tyyli! Ja toi rusettipaita on tosi nätti. :)

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia kaikille kannustuksesta<3 Harmi, ettei kaikki oo yhtä ihania ihmisiä, kuin te.:) <3 Ootte parhaita!

    VastaaPoista
  7. Jos oot halukas saamaan palautetta anonyymeiltä, turha valittaa. Voit ihan hyvin napsauttaa asetuksista että anonyymit eivät voi kommentoida. Omalla naamalla yleensä ei sitten tule "pahoja" kommentteja.
    Ja jos jollakin on sulle oma mielipide sanottavana miksi tarvii haukkua "naurettavaksi" ja ilkeäksi?
    Kannattaisi vain sivuuttaa tämmöiset kommentit, tai olla julkaisematta niitä, kun itse tarkistat kommentit.

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.