keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Here I am

Photobucket
Jakku H&M, Paita GT, Housut Link, Vyö Guess, Korut Guess
Tällaisen näköisenä olin tänää töissä ja meinasin muuten jäätyä pystyyn! Meidän työpaikka ei ole mikään lämmin paikka tällaisina kylminä ilmoina, kun ulkoilma puhaltaa suoraan meidän liikkeeseen, kun ihmisiä lappaa Prismaan sisälle..:/ Mutta inhottaa pukea myöskin jotain villapaitaa, kun eletäänhän me jo kohta kesäkuuta..

Yhyy  ja viikonlopuksi on luvattu edelleen kylmää säätä ja vesisadetta.:( Toivottavasti jotkut ei oo suunnitellut kauheita ulkojuhlia nyt valmistujaisiin ym., kun sattuikin tällainen ilma.
Itse vietetään aikaa sitten enimmäkseen grillikodassa grillaillen ja sisällä.
Mulla on onneksi lauantai vapaa, niin kerkeen valmistelemaan kaikkia ruokia ja muita juttuja. Miten voi olla vielä tässä iässä niin innostunut omista synttäreistään?:D No ehkä se seura sen tekee.:) Odotan niin perjantaita, kun

4 kommenttia:

  1. En tiijä minkä ikänen olet, mutta mä täytän ensikuussa 27 ja olen ihan innoissani synttäreistäni, vaikken ole edes suunitellut mitään ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen puolessa välissä viittäkymppiä, eli 25:D Ja munkin mielestä se on ihanaa vaan viettää synttäreitä!:D

      Poista
  2. Äsken katsoessani Nelosen sää-uutisia, vesisadetta luvassa Länsi-Suomeen koko viikonlopuksi, välilä enemmän ja välillä vähemmän ; (

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.