tiistai 28. toukokuuta 2013

Lash order


Tilaamani ripsienpidennystarvikkeet saapuivat eilen ja oon kyllä super tyytyväinen kaikkiin tarvikkeisiin sekä nopeaan toimitukseen.  Tilasin ripsiä 0.25 / C kaarevuudella ja mitoissa 10-15mm. Perjantaina pidetään ystäväni Pian kanssa sellanen pienimuotoinen kauneusilta, jolloin Pia värjää mun hiusten tyven ja kiinnittää pidennykset ja mä teen puolestani Pialle fiksin.:) Pia toivoi vähän näyttävämpää lookkia, joten otettiin vähän paksumpaa ripseä. Tottakai tilaan myöhemmin eri vahvuisia lisää, mutta nyt mennään näillä! Seuraavassa tilauksessa saapuu myös vähän värillisiä tehosteripsiä ja ripsitimantteja!:)
Ajattelin laittaa perjantaina meille tarjolle vähän skumppaa, vaahtokarkkeja ja jotain muuta pientä, ihan mun synttäripäivän kunniaksi!;) Tulossa ihana ilta! Can`t wait!

6 kommenttia:

  1. mistä tilasit nuo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaisesta nettikaupasta, kuin Minuripsmed.ee.:) Suosittelen!

      Poista
  2. Paljon otat hinnaksi kun teet ihan uudet ja kun teen huollon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä olen vasta vasta-alkaja, eli en oo ottanut ystävältäni mitään, kun hän tekee mulle sitten esim. nuo pidennykset.:) Enkä oo ottamassa tästä mitään työtä, ihan lähimmille ihmisille teen.:) Ehkä sitten joskus muille, en tiedä vielä!;)

      Poista
  3. Itekki tilaan tuolta aina kaikki :) tosi hyvä hinta-laatu suhde! Suosittelen ton ultra bonding liiman tilalle tilaileen ehdottomasti myös joko very tai ehkä mielummin jopa extra strong liiman, sillä niillä on jotenkin helpompi laittaa kun kuivumisaika on niin lyhyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huomasin, että tuolla on ihan yllättävän edullista ja todella laadukkaita tuotteita!:) Kiitos vinkistä!;)♥

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.