maanantai 30. syyskuuta 2013

Coat Love

1.Zara 2. Sheinside 3.Boozt  4.Sheinside
1. Sheinside 2.Sheinside 3.MartOfChina 4.Sheinside
Esittelen tässä nyt vähän mun lemppareita tän syksyn ja talven päällystakeista, joita bongasin eri nettikaupoista. Mun oma musta Zaran untuvatakki on lämmittänyt mua viimeiset kaksi talvea ja palvelee edelleen, vaikka onkin jo vähän kulahtanut ja taskustakin löytyi pieni reikä, josta untuvat pöllyävät ulos. Vaikka vanha takkini on vielä jollain tavalla edustuskelpoinen, tahtoisin sille sijaisen, joka lämmittäis mua yhtä hyvin ja vanha takki vois jäädä hyvin mielin eläkkeelle.
Oon iskenyt silmäni lyhkäisistä malleista vähän tollasiin tummansinisiin ratsastustakki -malleihin, joista löytyis vähän tikkitakkityyliä ja pieniä kivoja yksityiskohtia.

Naisellisemmat, vähän "paremmat" takit on vähän pidempiä, villakangasta ja ehdottomasti trenssimallisia. Mulla itsellä on viimetalvena ostettu Vilan valkoinen villakangastakki, mutta kuten tiedämme, että valkoinen on hyvin arka väri, tahtoisin tälle myös korvaajan. Noi kaikki takit kolahti muhun ihan täysillä ja voisin mielihyvin kotiuttaa kaikki, jos mun lompakko vaan sallis ja vaatehuoneen rekki antais periksi!

Löytyikö näistä suosikkeja ja ootko hankkimassa täksi talveksi uutta takkia vai mennäänkö vielä vanhalla?:)

Hessukin vaihtoi talvitakin...


Huom! Postaus ei sisällä mainoslinkkejä, joista hyödyn rahallisesti

6 kommenttia:

  1. Älyttömän kivoja noi tikatut takit!!:)

    VastaaPoista
  2. Tikatut takit on myös mun mieleen :)) tosi kivan näköisiä! Ihana Hessu :) tuosta karvasta sais lämpimät lapaset :D <3 täälläpäin eräs nainen tekee koirankarvoista lankaa ja tekee niistä sit lapasia :) heh

    VastaaPoista
  3. Ihania kaikki ♥ Juuri lauantaina kävin ostamassa kunnon untuvatakin itselleni :)!

    VastaaPoista
  4. Hessu ja Hessun karvat :D Johan on karvaa lähtenyt :D

    VastaaPoista
  5. Toi vikast kuvast eka on ihanin! <3

    Mut joo joka talvi tullut ostettua uus talvitakki. Nyt jo loppukesästä tuli tilattua ihana beige untuvatakki ja nyt on tulossa vähän kevyempi parkatakki, MUTTA eihä takkeja voi olla liikaa? :D Mies saattaa olla toista mieltä... hih. Itse tykkään, et on valinnan varaa!

    VastaaPoista
  6. Noista houkuttelis alarivin eka ja sit alarivin kaks vikaa, mut tää talvi mennään viimetalven takilla (: Hahha noista Hessun karvoista vois tehä melkein lapaset, pipon ja kaulahuivin!

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.