torstai 15. kesäkuuta 2017

Terveisiä viidakosta!

IMG_0656
Tää meidän piha on tällä hetkellä, kuin jokin pahainen junglebook, mutta pakko sanoa, että mä viihdyn täällä! Kesällä luonto vaan on niin kaunis ja rauhoittava. Aamulla, kun herään ja menen valmistamaan aamupalaa on ihan mahtavaa katsella samalla ulos ikkunasta ja ottaa se pieni hetki itselle. Antaa mielen rauhoittua ja vaan katsoa tätä ihanaa maisemaa. Kaikkein parhainta tässä viidakossa on silti ehdottomasti se, kun voi yhtäkkiä bongata jonkin karvaisen vierailijan mutustelemassa ihan lähellä meidän pihassa. Mä ilahdun näistä vieraista suunnatomasti! Mutta ehkä muakin enemmän innostuu meidän Hessupoika.:D Meidän pihassa käy mm. pupuja, peuroja, kauriita sekä kettu repolainen.
IMG_0645
Tänään meidän pihalla vilahteli tällainen vaaleanpunainen blondiino.
IMG_0658
Tällaista rentoa asua siis myös tänään ja päällä uusi paita myöskin Tallinnan reissulta! Edellisessä postauksessa muutama teistä kyseli mun housujen perään ja nää onkin kuulunut mun lempparipöksyihin jo pitkän aikaa, sillä näissä kuvissa on muuten samat housut, mutta vaan mustana ja lahkeenpituudeltaan lyhyempänä. Nää on siis Onlyn Solid -mallia ja mä omistan näitä tällä hetkellä yhdeksän kappaletta, kuudessa eri värissä.😅 Nää on kivat siksi, että nää on samalla rennot, mutta tosi siistit sopien hyvin myös töihin. Kangas on ihanan napakkaa, joustavaa ja sileää ja näistä on helppo saada koirankarvat pois. Sit mä tykkään myös siitä, että näitä saa kolmella eri pituudella ja mulla on esimerkiksi näitä mustia housuja kahdella eri pituudella 34 ja 32. VeroModasta siis löytyy, mutta olen tilannut näitä myös paljon netistä, kun liikkeistä ei löydy tarpeeksi värejä.
IMG_0674
Tajusin muuten tänään, että juhannus on jo viikon päästä! Onko teillä jotain suunnitelmia keskikesän juhlan varalle? Me ollaan menossa viettämään rentoa mökkijuhannusta hyvän ruoan, juoman ja seuran pariin. Toivotaan, että aurinkoinen sää liittyy vielä seuraamme, niin kaikki olisi👌
Mun täytyy lähteä nyt nukkumaan, mikä tuntuu tosi erikoiselta, kun on vielä näin valoisaa. Ihan automaattisesti sitä nuokkuis vaikka miten myöhään tajuamatta, että mitä kello oikeasti on. Hassua, miten mieli menee tällaisesta valon määrästä niin sekaisin. Mutta hyvää yötä!😘

6 kommenttia:

  1. Ihanat housut! Onko koko reilu? Minkä kokoiset sinulla on? 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä kuvissa mulla on S koko ja pituus 32!😊 Super ihanat päällä!

      Poista
  2. Ja onko nuo 32 kokoa? 😊 Kiinnostuin heti näistä housuista 😁

    VastaaPoista
  3. Ihan super ihana asu sulla. Noi housut on kyllä mageet, pakko hankkia itsellenikin <3

    http://inkanitta.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon😘 Nää on kyllä maailman mukavimmat housut!

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.