keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Midsummer Night`s Dream

Huomenna onkin sitten lähtö töiden jälkeen Jämsään Himosfestareille ja oon juossut täällä kotona viimeisen kahden tunnin aikana,  kuin päätön kana konsanaan etsiessäni kaikkia tavaroita ja juttuja, joita tarvitsen (tai luulen tarvitsevani) siellä. Aina sitä tulee pakattua mukaan vaatteita, joita ei sitten käytäkään ja tekee vaan turhaa painoa kassissa. Nyt oon kuitenkin yrittänyt pysyä kohtuuden rajoissa..Kuitenkin, kun nyt näyttää vähän siltä, että koko viikonlopun ajan tulee vettä, niin ei voi yrittääkään tuupata liikaa toppeja, hameita ja t-paitoja mukaan vaan se menee tähän perus huppari, pitkähihainen ja housut, -kaavaan.:p Tiedän, tylsäää..

Meillä on siis oma mökki, jonne on tulossa 8 henkeä. Yksi ottaa mukaansa karaokelaitteet,ja minä levyt, niin saadaan joikata omat kesähittimme myös ilmoille!:) Katsastin muuten vasta äsken festareiden esiintyjät ja aikas hyvältä näyttää! :) Ite otan vaan kylläkin kahden päivän lipun eli pe ja la, koska tullaan niin myöhään paikan päälle, että olen varmaan aika väsynyt ja poikki, kun oon ollu vielä töissäkin.. Amorphisin ja Kotiteollisuuden oisin halunnu nähä, mutta ehkä sitten joskus toiste. Säästämpä ainakin rahaa. Kuitenkin toi 82 euroakin on aika kova summa!
Mutta minä taidan nyt mennä jatkamaan tuota pakkaamista, kun jumituin tähän konelle yllättäen.. Oikein ihanaa, mukavaa ja hauskaa juhannusta kaikille teille! Toivotaan, että aurinko pilkahtelee sieltä sateen keskeltäkin!<3 Nähdään ehkä sunnuntaina!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.