torstai 28. elokuuta 2014

Videopostaus - Colorful Day

17 kommenttia:

  1. Ihana postaus, näitä lisää! Olet tosi kaunis:) -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos kovasti sinulle♥ Ihana kuulla, että tykkäsit, nyt uskaltaa tehdä näitä videoita enemmänkin!:)

      Poista
  2. Tuo Lumenen Natural Code meikkivoide on ollut mun suosikki jo monia vuosia. Välillä olen aina hairahtanut kokeilemaan jotain muuta, mutta aina palannut takaisin tuon luo. Itsellä vaalealla iholla ollut käytössä sävy cream. Tuolla meikkivoiteella saan täydellisen pinnan iholleni eikä ole hinnallakaan pilattu! :) En voi kun suositella!

    Emmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä ja suosituksesta!:) Nyt täytyy varmaan aukaista tuo näytepakkaus ja testata heti ensi kättelyssä!

      Poista
  3. Mitä meikkivoidetta oot aikasemmin käyttänyt? Mä löysin aikoinaan täydellisen meikkivoiteen Nivealta mut sit yllättäen sen teko lopetettiin. Laitoin hädissäni Nivealle viestiä, et apua, mitä ootte mennyt tekeen. Jos oisin aikoinaan tiennyt, ettei sitä oo enää kauaa, ni oisin hamstrannu niitä jemmaan :D Videot on aina kivoja!! Ja oot symppistyyppi! t. Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyttänyt Lorealin Matte Morphosea ja se oli kyllä niiin täydellistä! Mäkin yritin pari purkkia hamstrata, mutta nyt nekin sitte loppu.:(
      Kiitos, kiva kuulla!:D Uskaltaa tehä toistekki:)

      Poista
  4. Ihan mielettömän ihana video! Ja olet niin kaunis! <3 -Jessica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon♥♥ Mun mielestä mä aina jäädyn noilla videoilla, mut eiköhän se siitä, jos tekis niitä vähän enemmän:)

      Poista
  5. Hei kääk! Mä oon luullu koko aika, että oot 21v :D!!!!!!!!!!!!!! Mä mietinki että aika nuorena rakennutatte taloa yms :D Mutta ethän sä nytkään siis mikää vanha todellakaan ole mutta haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonko nyt tyhmä tai kuuro kun en kuullut tässä videolla sun ikää?! :D Minkä ikäinen siis oletkaan? Kuulin vaan että kaveri täyttää kolmekymmentä?

      Poista
    2. Anon1. Haha juu, monet sanoo, että mä näytän ihan 21-24 vuotiaalta, mutta ihan hyvä, en vissiin tuu rypistymään sitten liian aikaisin ainakaan!:D

      Anon2. Ei sitä mainitakaan videolla, mutta Anon1 kävi varmaan vilkaisemassa tosta mun profiilista, kun kuuli, että olen menossa kaverin 30 vuotis synttäreille.:) Mä olen tällä hetkellä 27.

      Poista
    3. Oon ano 1 ja jep kävin katsomassa just siks sun iän kun menet 30v synttäreille :D ja voi toki mennä 21 vuotiaanain 30vuotiaan kaverin synttäreille mut kääk että oot 27! :D Ei IKINÄ uskois :D

      Poista
    4. Haha, en mäkään!8D Mut niin ne vuodet vaan vierii, mut mä en kyllä tuu ainakaan mieleltäni koskaan vanhenemaan, vaikka olsin 80v!:D

      Poista
  6. Sun videoita on aina tosi kiva kattoa! Oot jotenkin niin ihanan oloinen ja luonnollinen yms :) Tee ihmeessä useamminkin videoita!

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Yks mikä mua harmittaa on se, että mun mielestä en näytä ihan kunnollista luonnettani videoissa, kun "jäädyn" niissä.:D Oon oikeasti tosi tosi puhelias ja äänekäs.:D Mutta yksin höpötellessä sitä on jotenkin vaikeampi tuoda esille, kun kukaan ei juttele takaisin.:)

      Poista
  7. nää sun videot on niin upeita ! :) vaikutat niin luonnolliselta tai silleen :) oot niin nätti :) näytä seuraavas videos vähän sormusta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, ihana kuulla!:)♥ Sormuksesta on tulossa vähän ajan päästä pikku postaus, kun sitä on toivottu.^^ ♥

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.