keskiviikko 10. huhtikuuta 2019

Pirteät kukkahousut!

kukkahousut kukkahousut2
Vielä ennen lupaamaani sisustuspostausta mun oli ihan pakko tulla fiilistelemään tätä ihanaa asua, johon oon totaali ihastunut! Tätä asua en oo kerennyt vielä ulkoiluttamaan kunnolla, sillä tällä hetkellä täällä meillä Porissa on takatalvi, eli alkuviikosta satoi lunta semmoiset 10cm, jos ei enemmänkin. Mieliala vähän laski lumen kanssa yhtäaikaa maahan, kun viime viikonloppuna ehti jo nauttia niin lämpöisestä säästä, mutta satuin myös bongaamaan omasta instagramistani, että viime vuonna vielä toukokuun puolessa välissä satoi lunta, joten ei huolta.

Pientä piristystä siis tällä asulla! Ostin nää kukkahousut jo viime vuonna, mutta en kerennyt näitä silloinkaan käyttämään, kun kesäiset ilmat oli jo ohitse, joten odotan nyt tosi paljon, että saan nää kunnolla käyttööni. Mä sytyin vähän myöhempään tähän kukkaprinttiin, mutta enpä mä oo muutenkaan seurannut niin orjallisesti muodin tuulia, pääasia, että itse tykkää ja tuntuu hyvältä päällä.

Nää housut on itseasiassa ostettu plussakoon muodin kaupasta, mutta ihastuin tähän kuosiin niin lujaa, että mun oli saatava ne! Housuja piti kaventaa tosi reilusti, että olivat mulle sopivat, sillä olisin mahtunut kokonaan yhteen punttiin. Onneksi mun äiti tykkää ommella ja kavensi nämä, sillä mä en oikeen tule ompelukoneiden kanssa toimeen. Omistatteko te kukkahousut vai onko ne jo last season?:D

kukkahousut1

Sovittelin yleensäkin vähän mun vaatekaapista housuja ja tosesin, että tällä hetkellä puolet niistä jää hetkeksi käyttämättä, kun eivät mene enää kiinni masun kohdalta, mutta onneksi multa löytyy aika paljon tällaisia löysiä venyviä malleja, jotka menee hyvin kesäajan, ettei tarvitse ostaa mammahousuja. Ja hei hameet! Oon ihan innoissani hameista tällä hetkellä ja oon jo tottunut töissäkin käyttämään niitä sukkisten kanssa. Ihanaa, kun mikään ei purista ja näyttää kivalta vaihtelulta. Mä en nimittäin oo oikein koskaan ollut hameihmisiä, mut nyt iskee! Mulla olis ostoslistallakin pari sellasta korkeavyötäröistä trikoohamemallia, joita olis kiva käyttää kesällä toppien ja t-paitojen kanssa. Ootteko te enemmän hame- vai housuihmisiä?

32564526627_14f5b44a6c_o

4 kommenttia:

  1. Moikka Silja! Aivan ihanat housut. :) Itse suosin kukka kuosia nyt paidoissa, tuo keväistä fiilistä. Olen lukenut blogiasi ja mukavaa että olet taas alkanut kirjoittaa uudestaan. Ja oikein paljon onnea tulevasta perheen lisäyksestä. :) Kivaa kevättä ja mukavaa odotusta! --niina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon piristävästä kommentistasi Niina!
      Kiva kuulla, että oot tykännyt lukea mun juttuja, tää on kyllä niin koukuttava harrastus ja kiva, kun voi löytää samanhenkisiä ihmisiä.:)

      Mä oon myös löytänyt tosi ihania kukkakuoseja juurikin paidoista, vielä en itse omista ainoatakaan, mutta haaveilen kyllä!

      Ihanaa kevättä myös sinulle ♡

      Poista
  2. Työpäivinä tulee käytettyä housuja, koska ne vaan on käytännöllisemmät vaihtuvissa työtehtävissäni. Mutta vapaa-ajalla käytänkin sitten lähes aina mekkoja läpi kesän ja talven, koska ne on vaan niin mukavia. (Okei, kotona tosin löysät housut aina jalassa).
    Olen itsekin nyt raskaana ja laskettu aika vasta syksyllä, mutta toivon useammankin mekon mahtuvan vatsan kohdalta päälle ainakin kesän ajan. Monessa kun on kuitenkin joustovaraakin ihan hyvin ilman, että mekon muoto venyy.

    Kukkakuvioista en niinkään itse perusta, mutta sinulla ne näyttää hyviltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos viestistäsi!:) Juu näin odotusaikana, kun masu venyy ja paukkuu, niin mukava olo on ihan ensisijaista ja ite kans oon suosinut ihan trikoisia vaatteita, ettei tarvisi välttämättä ostaa mitään äitiysvaatteita ollenkaan. Ihanaa, kun kesä tulee, niin vaatetuksenkin kannalta paljon helpompaa!:) Ihanaa odotusta sinulle.♡

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.