perjantai 31. toukokuuta 2019

Toukokuun viimeinen

IMG_3309
Heissan kaikki ja kivaa päivää kaikki! Mulla on tänään 31.5. virallisesti synttärit ja nauroinkin tossa yks kerta lenkillä ollessa mun äidille, että mä en edes muista enää mitä mä täytän! Niin se aika vaan muuttuu, että oma ikä unohtuu ja jää vallan toissijaiseksi, kun on tärkeämpiäkin asioita muistettavana. Mutta siis 32 pärähti jo mittariin, vastahan mä täytin pyöreitä! Oli se ikä numeroina silti mitä vaan, niin päivääkään en oo mieleltäni vanhentunut. Ehkä varovaisuutta on tullut jonkin verran lisää ja sellaista järkevää arviointikykyä, mikä on tietysti vain hyvä asia. Ryppyjä en oo ihan vielä havainnut ja toivottavasti ei vuosiin vielä tulekaan!

Kunhan tää pallo tästä putkahtaa maailmaan, niin tarkoitus olisi myös yrittää solakoitua takaisin vanhoihin mittoihin, sillä tahdon päästä käyttämään jälleen mun ihania vaatteita, jotka odottaa vaatekaapissa käyttöä. Mun housut eivät tietenkään mahdu mun päälle enää masun kohdalta, vaan jäävät vattan alle ja resori painaa ikävästi, joten tykkään tällähetkellä käyttää mieluiten sukkiksia, legginsejä tai vaihtoehtoisesti en housuja ollenkaan. En halua ostaa enää äitiyshousuja, sillä uskon pärjääväni tän pienen hetken ilmankin. Onneksi ens viikoksi on luvattu lämpöisiä kelejä, niin helpottuu vaatevalinnatkin aamuisin! Miehen vaatekaappi on myös tullut tutuksi näinä aikoina.;D Käytän vallan hänen yhtä ulkoilutakkiaan sekä muutamaa hupparia!
IMG_3331
Mun kaimakaverilla Lauralla, jolla on myös tänään synttärit(♡!), oli keskiviikkona valmistujaiset. Hän valmistui kultasepänalan artesaaniksi, joka minäkin oon viralliselta ammattinimikkeeltäni, mutta hän jatkaa siitä vielä kultasepäksi! Laura valmistui itseasiassa ihan samasta koulusta, jota mä kävin silloin aikoinaan. Annettiin hänelle työporukalla lahjaksi 0,09ct timantti, koska hän on timanttisen kova muija ja saa sitten istuttaa sen johonkin itsevalmistamaansa tärkeään koruun.

Päälle juhliin valikoitui tällainen kiva tunika, jonka mä sain mun toiselta mummulta, sillä tämä ei mahtunut hänen päällensä, mutta sopii erinomaisesti tällä hetkellä mulle! Tykästyin itseasiassa tähän loppuviimeksi tosi paljon! En välttämättä olisi itse ostanut tätä ensimmäisenä kaupasta, mutta tää malli on tosi kiva sekä kuosi ja väri myös. Ja ehkä äiti pystyy kaventamaan mallista sen verran, että tää menis sitten myös raskausajan jälkeenkin. Onni on äiti, joka tykkää ommella!

Korvikset mätsäsi myös kivasti mekon kanssa, sillä niistä löytyi vähän samanhenkistä koukeroa ja violetteja kiviä. Tällaisia isompia koruja tulee vähän harvemmin nykyään enää käytettyä, joten oli kiva laittaa tällaiset pitkästä aikaa päälle. Mä suosin enemmän nappimallisia korviksia, mutta varsinkin sillon, jos lähtee johonkin, on kiva laittaa vähän näyttävämpää!
IMG_3310
Huomenna lähdetään juhlimaan miehen sukulaispojan ylppäreitä, siitäkin vaatevalinnasta voisin napsaista tänne kuvat, sillä tykkään siitä tosi paljon ja sunnuntaina nähdään ihanaa kaveripariskuntaa ruoan ja leffan merkeissä.♡  Mutta palaillaan ja ihania juhlia itse kullekin, jos sellaisiin ootte menossa!

14 kommenttia:

  1. Paljon onnea syntymäpäivänäsi!
    Ihana pallo, ja hehkut kyllä odotuksen onnea :)

    VastaaPoista
  2. Ihana masu 😍 ja paljon onnea 😊

    VastaaPoista
  3. Superpaljon synttärionnea sulle ihana ♥ Vietähän kiva juhlapäivä! Ja voi että miten ihania kuvia nämä susta onkaan! Oot kyllä niin kaunis ja tosi nuorekkaan näköinen, en todellakaan ihmettele, ettet oo ryppyjäkään havainnut ;D

    Aurinkoista viikonloppua sinne päin! :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa kiitos ihana!:"D ♥ Kai mulle kohta ilmestyy ainakin jättimäiset silmäpussit, jos ei vielä muuta! Ihanaa loppuviikkoa!♥

      Poista
  4. Ihanaa että sun blogi on taas aktiivinen <3
    Onnea tulevasta perheenlisäyksestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon.♥ Ja ihana kuulla, että oot sitä mieltä!♥

      Poista
  5. Kiva asu! Olisi kiva jos päivittäisit useammin Instaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Täytyy yrittää skarpata, kun itsekin tykkään seurailla paljon toisten instatilejä!:)

      Poista
  6. Aivan ihana asu, tuo tunika sopii sulle tosi hyvin. Kelpaisi itsellenikin mainiosti. Onnea perheenlisäyksen johdosta myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoista.♥ Ihanaa kesän jatkoa sinulle!

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.