lauantai 17. joulukuuta 2011

Luukku 16

 Snowflakes

En jaksanut eilen postata, koska olin niin puhki, että menin heti nukkumaan töistä päästyäni. Mun kahdeksan tuntinen työpäivä venahti odottamattomasti 11 tuntiin ja voi sitä ruuhkan määrää.. Kaiken lisäksi mulla on päällä yheksän päivän työputki ennen aattoa, joten aaton aattona, kun pääsen töistä kuudelta, mä rojahdan porukoiden sohvalle Hessu toisessa kainalossa ja toisessa kainalossa , enkä muuten sitten liiku mihinkään! Oon kyllä ansainnut mun neljä päivää kestävän jouluvapaan! Kaiken tämän tohinan keskellä pitäis vielä muka muuttaa, mutta mä oon nyt ottanut sen asenteen, että ei mitään kiirettä, koska en halua palaa loppuun näden juttujen takia..Kyllä me vielä sinne kämppään päästään ja sitten saa rentoutua ja olla iloinen.:)

Postaan Luukku 17 tänään, kun pääsen töistä, sillä enää en ehdi ennen töihin lähtöä.:)

Tein nopeasti uudet joulukynnet ja ne näyttää tältä:



Noissa "värittömissä" kynsissä siis näkyy hopealla lumihiutaleita, mutta iki-ihana salama ei onnistunut taltioimaan niitä.


Väsymyksestä huolimatta oikein ihanaa lauantaita kaikille! Enää viikko jouluun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.