perjantai 14. kesäkuuta 2019

Masukuvaukset

Tehtiin viikko sitten Pipsan kanssa kuvaustreffit, kun oltiin puhuttu masukuvauksista ja viikonlopuksi luvattiin niin upeaa keliä, ettei sitä voinut missata! Ilmassa kyllä väreili myös pientä ukkosen tuntua ja puoltatoistatuntia ennen, kun käytiin miehen kanssa keskustassa kaupoilla, saatiin melkein niskaamme kunnon vesiryöppy, mutta se olikin sellainen jännä minisadekuuro, mikä kesti ihan muutaman hassun minuutin. Tänä aikana tosiaan tuntui, että koko taivaan vesivarastot olis tyhjentyneet just siihen paikkaan, sillä vettä tulvi kaduilla ja kuulin myös, että teiden alikulkutunnelit oli täyttyneet melkein kunnon joeksi.

Me tehtiin kuvaustreffit Reposaaren takarannalle ja hassua kyllä, tämä sadekuuro ei ollut käynytkään reposaaressa! Olin kihartanut hiuksia, mutta kostean ilman vuoksi ne lässähti jo ennen kuvauksia, mikä vähän harmitti, mutta näillä mentiin ja ihan ok mun hiukset onneksi lopulta kuvissa näytti.
wegGrM2gmuok
qc7joftwmuok
Otettiin tosi paljon erilaisia kuvia eri paikoista, mutta nämä olivat mun ehdottomat suosikit. En olis oikeesti voinut ihanempia kuvia edes kuvitella! Kiitos siis super paljon ihanalle kuvaajalle.♥ Mun mielestä on mielettömän upeaa, että mun lähipiirissä on niin lahjakkaita kuvaajia ja on todella  suuri kunnia, että olen saanut mun ystävien taltioimia kuvia meille tärkeistä hetkistä.♥ Käykäähän  muuten katsomassa ja tykkäämässä Pipsan valokuvaussivustosta täällä.

Mä haluan meidän olohuoneen seinälle meidän perhekuvan sitten, kun vauveli syntyy. Niin että ollaan Hessua myöten kaikki siinä! Mulla on jo tuollanen "alttari" tossa meidän olkkarissa, josta löytyy Hessu sekä meidän kihla- ja hääkuvat!:D
jlEUc8YQmuok
kXVqiS1Smuok
Kuvausten jälkeen mentiin syömään Merry Monkiin porukalla. Meitä oli siis minä mieheni kanssa sekä Pipsa ja hänen miehensä. Oli kyllä niin mukava päivä jälleen ja käytiin herkuttelemassa vielä jätskillä ja kävelemässä rannalla ennen kotiin lähtöä. Vielä pitäis keretä näkemään peli-illan merkeissä ennenkuin vaavi tulee, vaikka kyllähän me voidaan pelailla myös vaikka pikkuinen siinä onkin! Aluksi menee tietysti hieman aikaa uuden arjen totutteluun ja että uskaltaa lähteä täältä kotoa mihinkään, mutta mä olen sitä mieltä, ettei vauvan syntymä rajoita eikä saa rajoittaa normaalia elämää. Sehän on vain hyvä asia, että ottaa pikkuista mukaan, että tottuu. Sekä me vanhemmat että vauva. Näitä kaikkia mietteitä pitäis kirjotella ihan omaan postaukseensa, joten  lopettelen tältä päivältä ja meen herkuttelemaan vähän mansikoilla ja ananaksella tonne partsille! Ihanaa päivää!

6 kommenttia:

  1. Voi että miten upeita ja ihania kuvia <3 Suorastaan liikuttavan ihania :')

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, munkin mielestä nää oli niin upeita, etten kestä!♥♥

      Poista
  2. Kauniin herkkiä kuvia❤️ Voi kun olisin itsekin aikoinaan tuollaisia masukuvia tajunnut ottaa (minulla kaksi poikaa). Tuo on kyllä mukavaa kun on taitavia kuvaajia lähipiirissä🙂 Iloisia kesäpäiviä sinne Poriin Tampereelta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon.♥ Mutta nyt voitte ottaa ihanan perhekuvan teidän poikien kanssa, niistäkin tulee varmasti aivan upeita ja ihania muistoja! Aurinkoisia päiviä myös sinne! ♥

      Poista
  3. Luin joskus kauan sitten blogiasi. Täytyy myöntää, että en edes muistanut tän olemassaoloa kunnes ig:ssä törmäsin sun raskauskuvaan ja olin et eikä, sinäkin saat vauvan❤️ paljon onnea teille ❤️ jään ehdottomasti seuraamaan ig:ssä ja täällä blogissa❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!♥ Tervetuloo takas seurailemaan ja höpöttämään mun kanssa.♥ Tää tuli mullekin vähän yllärinä, että oon taas innostunut bloggailusta näin paljon, toivotaan vaan, että tää into pysyis yllä! On kiva vaihtaa ajatuksia muiden kanssa ja tallettaa niitä omia muistoja!:)

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.