lauantai 22. tammikuuta 2011

Picpic


No heipähei! Niinkun näkyy, oon tänään kuvaillut vähän mun kameralla! Kivaa on ja on aivan mahtava fiilis, kun tulee niin mageita kuvia! Tässä muuten näkyy samalla mun päivän asuakin, mikä on oikeesti tosi harvinaista, mut nyt näitä saattais alkaa tulemaan enemmänkin, kun on kerranki oikeesti hyvä kamera!!
Olo muuten vaan ei oo mikään maailman mahtavin..flunssa kai tulossa, kun kurkku on ihan kauheen kipeä.:(  Tänään siis luvassa ehkä vaan sohvalla lojumista, leffaa ja jotai hyvää syömistä..onneks sekin on ihan kivaa puuhaa! :)
Ensviikonloppuna ois isosiskon 30 vee pirskeet, jotka minä ja monta muuta Riitan kaveria järjestetään.:) Mulla on vaikka mitä kortteja hihassa! Sisko saa kunnon pippalot!  

Tänään varmaan sit muuta mielessä..:D Pitäkää te muut hauskaa munkin puolesta! :)
 
Edward Maya - This is my life

5 kommenttia:

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.