perjantai 21. tammikuuta 2011

Warning

Kaksoset 21.5.–21.6.
"Hermosi ovat kireällä. Koeta selvitä tästä päivästä mahdollisimman nopeasti. Älä tapaa ketään muita kuin niitä, joita sinun on pakko."


Hahah, näin sanoo mun tän päivän horoskooppi! :D Toi olis kyl mielummin sopinut eiliseen päivään.. En ainakaan vielä oo kiukkunen?
Mulla on tapana joka aamu luke mun päivän horoskooppi iltasanomien sivuilta. En mä niitä niin vakavasti ota, mut niitä on ihan hauska lukea ja vartsinkin silloin, kun se joskus pitää sanasta sanaan paikkansa!

Mulla on nyt koko viikonloppu vapaa ja aattelin käyttää tän harvinaisen vapaan mun uuden kameran kanssa oleiluun..en oo kerennyt meinaan vielä yhtään opiskelemaan se käyttöä, mikä harmittaa, koska yleensä aina, kun saan jonkun uuden elektroniikkalaitteen, niin koluan sen kaikki mahdolliset ominaisuuudet heti läpi! Mutta nyt siihen on aikaa.:)

Mulla sitten muita viikonlopun suunnitelmia vielä olekaan..:o Mutta nyt töihin! Nähdään illalla!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.