tiistai 16. kesäkuuta 2015

Ihania kesävaatteita by WT ✿

Mun tämän kesän lempparijutut vaatteissa on hempeä pitsi, romanttiset kukkakuviot, raikas turkoosi, marokkolaiset kuviot sekä, mikäs muukaan, kuin seilorihenkinen raita! Mä keräsin pienet kesäiset kollaasit Walktrendyn ihanista vaatteista, jotka edustavat hyvin omaa tyyliäni.


Mun ehdottomiin kesälempparivaatteisiin kuuluu erilaiset jumpsuitit, niin lyhyinä, kuin pitkinäkin malleina. Ne on tosi kauniin näköisiä, rentoja ja mieluummin lyhyt jumpsuit, kuin lyhyt hame! Jumpsuitin kanssa voi ihan huoletta viilettää menemään kovassakin tuulessa pelkäämättä vilkkumisvaaraa!:) Mun kaapista löytyy jo pari mustaa pitkälahkeista jumpsuitia sekä muutama lyhyt pitsinen, mutta nämä WT:n mallit kolahti ja lujaa!
Mä oon etsinyt jo viime kesästä asti tuollaista kollaasin ekaa vaaleaa kukallista jumpsuitia ja kun löysin tämän tuolta valikoimista, mun oli pakko se sitten klikata mukaan ja odotan innolla, kun se parin viikon päästä kolahtaa postiluukusta. Toivotaan vaan, että näillä suomen kesäsäillä sitä uskaltaa käyttää! No, pääseepä ainakin mukaan sitten häämatkalle!:)



Kimonot on mulle vähän uudempi ja vieraampi juttu, mutta näyttää tosi kivoilta ja mielenkiintoisilta päällä! Voisi kotiuttaa mielelläni tuollaisen pitkän valkoisen kimonon tai jonkun kivan kukkakuosisen. Onko teillä jo kimono vaatekaapissanne?


no ne ihanat maxit ja tuollaiset rennot puolipituiset mekot sekä tyttömäiset skater mekot, jotka sopii niin mielettömän hyvin yhteen rentojen tennareiden kanssa! Pure love! Voisin hamstrata näitä mun koko vaatekaapin lattiasta kattoon!

Huomaa kyllä, että mä en ole mikään hirveä korkkareiden ylin ystävä, kun ajattelen kaikki vaatteet aina ensimmäisenä tennareiden ja ballerinojen mukaan, mutta mukavuus ennen kaikkea! On se joskus kiva pukea ne naiselliset korkokengät jalkaan ja sipsutella menemään, mutta on se aina niin mahtava tunne, kun ne saa heittää pois jalasta ja kävellä vaikka loppumatka ilman kenkiä.:"D Hääkengätkin vaihtuvat aivan varmasti jossain välissä ballerinoihin.;)

Mä en saisi yhtään katsella mitään vaatekauppojen sivuja, kun heti alkaa vilkkumaan silmissä sydämet ja alan haaveilemaan kaikista ihanista vaateyhdistelmistä. Kyllä naisena vaan on hankalaa, mutta niin ihanaa olla!:D

6 kommenttia:

  1. Hei, miten luotettava verkkokauppa tämä kyseinen walktrendy on? :) nimimerkillä, aina epäileväinen ulkomaailmalta tilaamaan XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä oon todennut tämän ihan luotettavaksi ja tykännyt hirveästi heiltä saamastaan palvelusta!:) Tilauksien kanssa tietysti kannattaa olla tarkkana, että tilaa arkipäivänä ja normaalitilauksena, ettei tule lisämaksua!:)

      Poista
  2. Kuinka luotettava kauppa WT on? Paljon toimitusmaksut on ku en löytäny tuolta sivuilta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa edellisessä kommentissa jo mainitsinkin, että minä olen tykännyt kyllä tästä verkkokaupasta, eikä mitään ongelmia ole ollut.:)
      Toimius on ilmaista arkipäivisin(työpäivinä) ja kunhan tilaa normaalitilauksena, eikä pikana.
      http://www.walktrendy.com/delivery Täältä löytyy tietoa toimituksesta!:)

      Poista
  3. Heippa!

    Miltäs tuleva rouvautuminen sinusta tuntuu?Jokos hääkutsut on lähetetty? ;) Kuinka monen vieraan häät teille tulee? Muuttuuko tämän blogin nimi kenties avioliiton myötä, vai alkaako uusi sukunimesi myös kätevästi S-kirjaimella (jos siis otat miehesi sukunimen)? ;D Aijotko kirjoittaa häiden jälkeen jonkinlaista koostetta blogiin?

    Sori, hirveesti kysymyksiä!! Itsellänikin kun on kovat hääsuunnittelut käynnissä, niin kiinnostaa paljon tämä aihe! :)

    Oikein ihania elo-häitä teille! Toivottavasti tuulet ovat myötäiset, ilmat suosivat ja saatte hääpäiväksenne kauniin auringonpaisteen<3

    VastaaPoista
  4. Moikka. Ootko tilannut isompaa kokoa tuolta WT:stä, mitä normaalisi käytät? Vaikutti vaan aika pieniltä, kun mittailin 😊

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.