torstai 2. helmikuuta 2017

BEPOPUP bloggaajakirppis ja meet&greet !

Silja_s Heippa kaikki ihanaiset siellä ruudun toisella puolella! Mulla olis teille tänään tosi kivaa kerrottavaa!:) Täällä Porissa järjestetään lauantaina 18.2 klo. 10→ Porin Bepop -kauppakeskuksessa ihka eka blogikirppis, jos löytäisit uuden rakastavan kodin minulle tarpeettomaksi jääneille tavaroille ja vaatteille. Kirppiksen jälkeen alkaa Meet & Greet -tapahtuma, jossa olis mahdollista tulla höpöttelemään mun sekä monien muiden Porilaisten bloggaajien kanssa vaikkapa kaakaokupposen äärelle! Itse oon tästä tapahtumasta toooosi innoissani, että saadaan vihdoin Poriinkin järkättyä jotain tällasta kivaa ja olis todella ihanaa päästä tutustumaan teihin ihastuttaviin lukijoihin, jotka olette niin monta vuotta jaksaneet piristää mua ihanilla kommenteillanne ja eläneet mukana niin täysillä. Toivottavasti siis nähdään!

32243704510_a3e00b4e4b_k

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Olisi todella kivaa, jos pääset moikkaamaan!:)♥

      Poista
  2. Kuulostaapa mukavalta, pitää laittaa korvan taakse :) olenkin miettinut onko täällä bloggareilla tapaamisia tms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva juttu, tuu ihmeessä moikkaamaan, jos vain pääset! Olis todella kiva tavata uusia kasvoja täällä Porissa!:)♥

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.