torstai 18. elokuuta 2011

8 erilaista/ei niin kivaa/asiaa/totuutta Siljasta

Sain hauskan haasteen Anniinalta ja Annalta, jossa täytyy kertoa 8 paljastusta itsestä ja nyt saatte sitten tietoonne nämä kauheat järkyttävät totuudet..;)


1. En melkein koskaan myöhästy mistään ja olenkin aina hyvissä ajoin paikanpäällä tai ehkäpä joskus ihan liian ajoissa.. Menen töihin joka aamu yliajoissa ja joudun usein kuluttamaan aikaani marketin puolella katsellen tavaroita ja vaatteita, ennekuin avaan oman työpaikkani ovet. tämä on joskus todella turhauttavaa, jos olen kolunnut jo kaikki mahdolliset tavarat läpi kaupasta ja yritän saada aikaa kulumaan nopeammin.

2. Olen "aikuisiän" myötä oppinut syömään inhokki ruokia. Enne inhosin sipulia, valkosipulia, punaviiniä, oliiveja, kaalikääryleitä.. Mutta nyt tykkään niistä kovasti! Tiedä sitten mistä tämä johtuu, mutta en pistä ollenkaan pahitteeksi!:) Oliivit ovat aivan uusi tuttavuus. Niitä maistelen vielä vähän arastellen, mutta ihan hyviähän ne ovat!


3. Näen todella paljon unia. Voisin jopa kehaista, että joka yö näen ja muistankin hyvin!



4. Vihaan tulista ruokaa, enkä voi ymmärtää, miksi sellaisia mausteita ängetään joka paikkaan. Eihä sitä edes maista ruoan makua, jos se polttelee suuta! Erilaiset mausteet ovat asia erikseen, niitä saa ja kuuluukin käyttää mutta HOT on NOT.


5. Pelkään ihan hirveästi pimeää. Hyvä esimerkki, kun mun vessasta paloi kaikki ledit samaan aikaan ja piti päästä asioille, niin yks huomauttaa leikkisästi, että "mieti, jos siellä suihkun nurkkauksessa istuis joku". Siinä sitten lamppuja vaihtelemaan hyvin aikaisin aamuyöstä, että pääsee veskiin... Tämän takia en enää mielelläni katso kauhuelokuvia, vaikka niistä tykkäänkin. Kiitos Kauna ja Paranormal Activity.



6. Kiroilen paljon. Olen yrittänyt vähentää sitä, koska tiedän, että se kuulostaa todella kamalalta, ärsyttävältä ja rumalta naisen suusta.


7. Olen sosiaalinen erakko. Tykkään viettää aikaani yksin omassa seurassa, eikä minulle tee tuskaa viettää joskus paria kolmea päivää ihan yksikseni, mutta sen jälkeen iskee kaipuu nähdä ihmisiä.


8. Minulla on pienoinen kahvikuppisyndrooma. Mikä tarkoittaa sitä, että en pysty syömään aina julkisilla paikoilla rennosti, kun tuntuu että joku tuijottaa. Silloin täytyy pitää kättä suun edessä ja yrittää syödä, mikä on todella ärsyttävää.:D Tätä ei tapahdu aina, onneksi.

7 kommenttia:

  1. Siis apua, tunnistin itseni niin monesta kohdasta! Olen myös aina ajoissa (liiankin). Onneksi olen töissä sellaisessa paikassa jossa ei periaatteessa ole tarkkoja työaikoja. Viihdyn myös oikein hyvin itsekseni mutta jonkin ajan päästä tulee kauhea puheripuli;)En myöskään pidä tulisesta ruoasta, sipulia en valitettavasti vieläkään suostu syömään mutta eiköhän sekin jossain vaiheessa muutu. Kiitos muuten mukavasta blogista!
    -Sanna-

    VastaaPoista
  2. Sanna: hahah:D Ihana kuulla, että viihdyt juttujeni parissa!:)

    VastaaPoista
  3. Oot ihan mielettömän kaunis noissa kuvissa, varsinkin viimeisessä!! :)

    Meissä on ilmeisesti paljonkin yhtäläisyyksiä. Mä pelkään pimeetä ihan yli kaiken. Aina öisin kotona vessaankin mennessä nään kaikenlaisia varjoja ja kuvittelen, että henkarissa oleva takki on joku ihminen :D Mä kiroilen myös paljon. En ees oikeestaan huomaa kun kiroan, se vaan tulee.

    Oikeastaan voisin allekirjoittaa myös omalle kohdalleni noi kaikki kahdeksan kohtaa :D

    Anniina

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus :) Mitä nää kuvat on, ootko ollu mallina vai mitä? Oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
  5. Anniina: Voi kiitoksia kovasti:)) hahah, hauska kuulla että on kohtalontovereita!:DD

    Anon: Kiitoksia paljon:) Oon ollut joskus parissa kuvauksissa, ihan sen takia, et oli kiva saada vähän parempia kuvia itestä:)

    VastaaPoista
  6. kaunotar<3 ihania kuvia susta :) oon kyllä nähnyt ne toki aiemminkin täällä mutta kiva nähdä ne taas :) edelleenkin paljon hiuksias<3

    VastaaPoista
  7. Minka: Voi sua<3 Tää kommentti sai suupielet nousemaan korviin asti<3 Kiitos paljon kaunis:)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.