torstai 18. elokuuta 2011

One More Love

Treffasin tänään Annia kaupungilla ja käytiin jätskillä..itseasiassa käytiin jätskillä kahdesti.:D Nyt on olo sen mukainen enkä ainakaan vähään aikaan aio syödä minkäänlaista jäätelöön viittaavaa..Eikä mun itseasiassa pitänyt ostaa mitään muutakaan, koska mun pitäis säästää Ikea -reissua varten, mutta hairahduin polulta GinaTricotiin ja ostin pari paitaa...ja sitten HenkkaMaukkaan, josta ostin jakun. Oon ostellut nyt vaikka mitä vaatetta, enkä oo esitellyt niitä teillekään ja mun oli tarkoitus tehä sellanen kiva video, missä oisin kertaheitolla esitellyt kaikki, mutta en saa taaskaan videota siirrettyä koneelle mun puhelimesta.:( täytyypä keksiä jotakin muuta..Mutta tässä teille ainakin nyt tämän päivän asua, jossa liikuskelin:
Paita VeroModa, vyö Pieces korjaus Europehouse:), VeroModa, farkut GinaTricot, farkkutakki Link Jeans, korvikset Seppälä
Noi korvikset ostin Seppälästä eilen.:) Aivan ihanat helmikukka -korvikset! Ootteko te ostaneet paljon juttuja syksyksi?:)

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Pitäisköhän kysellä äitiltä onko mun vanha farkkutakki viä tallella?:P Mulla on toi sama vyö mut ostin sen Europehousesta.

    Ja tohon edelliseen postaukseen, se oli hauska:) Alko ihan törkeesti tekeen mieli oliiveja. Mäkin oon vasta oppinu tykkään niistä:P

    -Anna

    VastaaPoista
  2. Anna: Taitaapa munkin vyö olla Europesta!:D Kiitos korjauksesta! Ja kiitos paljon!:)
    Oliivit on tosi hyviä varsinkin salaateissa!:p

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.