keskiviikko 24. elokuuta 2011

Orchid


Tässä se nyt on! Kävin Porin Kopiokolmio Oy:ssä tilaamassa A0 kokoisen canvas kankaan ilman kehyksiä, koska sain tämän niin edulliseen hintaan verrattuna muihin liikkeisiin. Lisäksi tämä on hieman A0 suurempi, koska kuvaa ei pienennetty. Hyvä diili, hyvä hinta, hyvää jälkeä ja hyvä palvelu! Tulen useampaankin otteeseen vierailemaan tässä liikkeessä!:) Isä teki mulle eilen tähän kehykset ja niitattiin yhdessä kangas kiinni ja illemmalla laittoi valmiin taulun mulle seinään. Olen aivan innoissani, koska olen yhden askeleen edellä sisustusoperaatiossani!:) Huomenna aamulla olisi tarkoitus lähteä isosiskon mukana Turkuun. Sisko mene hoitamaan työjuttuja ja minä saan sillä aikaa shoppailla ja tarkoitus olisi käydä Ikeassa hakemaasa pari pientä juttua tuonne makkariin.. Käymme vasta ensi kuussa kanssa hakemassa isoimmat huonekalut.

Tämä uusi kattolamppu sopisi mielestäni tosi hyvin makuuhuoneeseen nyt. Muoto tuo mieleen orkidean ja se on minusta hauska yksityiskohta! Lisäksi tämä tuo enemmän vaaleutta tummaan makuuhuoneeseen. Pitsilamppu saa väistyä nyt toistaiseksi tieltä varastoon odottamaan.


 Lisäksi ajattelin uudistaa yöpöydän lamppujen jalat. Haluaisin myös uudet varjostimet, mutta enköhän mä sieltä Ikeasta nekin läydä.

Vaihdan sittenkin vaalealle seinustalle tämän tulevan Ikean valkoisen apupöydän..
Tähän päälle maljakko, jossa on orkidea ja kynttilöitä. Yläpuolelle ehkä peili? tai sellainen enkelinsiipitaulu, jonka bongasin kirppikseltä.


Jompikumpi lattiavalaisin.

Ja uusi meikkipöytä. Nyt kuitenkin löysin ehkä paremman ehdokkaan!:)
Tämä oli alkuperäinen ehdokas.


Ja tämä uusi! Tuo maitolasin näköinen pleksi vai mitä sitten onkaan.. houkuttaa. Hintakin olisi sama ja tämä on jollain tavalla nätimpi! Mitä mieltä olette?

6 kommenttia:

  1. Mä en yleensä hirveesti välitä Ikean valaisimista mutta täytyy sanoa, että Knappa vei sydämeni!

    VastaaPoista
  2. Upea taulu. Tykkään kovasti orkideasta, tällä hetkellä taas yksi ikkunalaudalla. Saa nähdä kauanko elää. Edelliset kaksi eivät kauaa kestäneet :D

    VastaaPoista
  3. Ihanasti sisustettu makuuhuone. Olen blogissasi ekaa kertaa ja selailin muitakin postauksia. Kivalta vaikuttaa :)

    VastaaPoista
  4. Maija: Ja on vielä edullinenkin! :)

    Ansku: Mulla on ollut pari elävää orkideaa, enkä voi ymmärtää mitä teen väärin, kun ne ei kyllä mulla säily! Vein huonokuntoisen orkideani mummolle ja kappas vaan, nyt ne kukkii täydellä teholla!:D

    Reetta: Ihana kuulla, että tykkäät!:)

    VastaaPoista
  5. Äitini osti tuon Knappan montamontamonta vuotta sitten, sain tehtäväkserni koota sen (jokanen tommonen "suomu" erikseen kiinni) ja tietty kasasin sen väärinpäin... Tarkuutta siiis suosittelen, ihana lamppu!

    VastaaPoista
  6. aivan ihana makkari sulla, on aina ollut <3

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.