sunnuntai 28. elokuuta 2011

Venetsialaiset

Mua harmitti kovasti, kun ei mentykään mökille viettämään  venetsialaisia, mutta päivä oli onneks kertakaikkiaan mahtava, vaikka ei päässyt mukaan, kun oli töissä. Lähdettiin Hessun kanssa porukoille ja sieltä lähdettiin mun siskon luokse syömään isän tekemää sushia. Isä on oikeasti niin hyvä kokki!! Jos se saa mut syömään sushia ja mä sanon, että se on jopa hyvää, niin sen on oltava erittäin hyvä kokki! Ja muutenkin..oltaispa mullekin luotu sellaset lahjat, että osaa vetää suussasulavia ruokareseptejä hatusta!

Oi vitsit..Mä en tiedä teistä, mutta mä nään tässä kuvassa  uunituoreen höyryävän omenapiirakan, jossa on vanljajäätelöä päällä!
Tässä kuvittelen, että haukkaan sitä omenapiirakkaa...
..kunnes mun pilvilinnat romahtaa ja tajuan, että se on vielä perus raaka omena.
Olen sinut asian kanssa, mutta kyllä mä noista ompuista vielä piiraan teen!
 Sushia odotellessa me laulettiin karaokea siskon ja äitin kanssa...ja Hessukin halus kauheesti laulaa.
 Ja vihdoin se oli valmista!  

Mä läksin ruokailun jälkeen vielä Pian kanssa iltaa viettämään Cabarettiin. Oli tosi hauskaa jälleen kerran.:) Oli niin lämmin ilma, että pyöräiltiin keskustaan mun luota eikä tarvinnut laittaa takkiakaan päälle ja se on kyllä tosi harvinaista näin elokuussa. Olisin voinut jäädä ulos ihan vaan hengailemaan!:)



Pia nauro mun käärmejalkojani:D Eiks muka oo ihan normaalia pitää niitä näin??
Miten te vietitte venetsialaisia?:)

14 kommenttia:

  1. Hehe, hauskat jalat ;) Kuulemma prinsessa Dianalla oli tapana pitää samalla tavalla! ;)

    ♥ Leetta

    VastaaPoista
  2. Leetta: :D hahaa, en tiennytkään tuollaista!

    VastaaPoista
  3. pidän samalla tavalla jalkojani :D huvituin kun huomasin että mulla oli jalat ihan samallalailla just!

    VastaaPoista
  4. mistä ton mustahiuksisen naisen paita on =)

    VastaaPoista
  5. Anon: se on täältä Porista sellasesta kaupasta, ku NeaModa.:)

    VastaaPoista
  6. Mä olin ite viettämässä Venetsialaisia työkaverin mökillä Porissa :D Meillä oli ilotulitteet ja kaikki :D

    Mä pidän AINA jalkoja noin ja tosi moni huomauttanu siitä! Ja nyt kun katon omia jalkoja niin ne on taas sillain :DDD

    VastaaPoista
  7. Oona: Vai Porissa ollaan oltu!:D Oli kyllä vähän outo fiilis, kun ammuttiin raketteja, ihanku olis ollu uusivuosi, mutta ulkona oli hirmu lämmin ja se siitä outoo tekikin!:D
    Se on just mukavaa pitää jalkoja noin kierossa!

    VastaaPoista
  8. Nuo sushit näyttää herkullisilta.. njam :)

    VastaaPoista
  9. Hei oon päässyt blogilistallesi, ihanaa kiitos paljon, olen otettu :) sulla on mahtava blogi ja oot kaunis tyttönen :)

    VastaaPoista
  10. miten olet tehnyt tuon ''letin'', upea!

    VastaaPoista
  11. OOna: Hyvälle blogille kunniapaikka!:) Kiitoksia<3

    Anon: Kiitos! Otat yhden hiustukon, jaat sen kahtia ja alat kiertämään niitä toistensa ympäri. Jatka ihan loppuun asti, jotta "letti" pysyy hiuksissa.:)

    VastaaPoista
  12. Mä pidän jalkoja monesti ihan samalla tavalla ja avokki aina kuittailee asiasta että mulla on friikkijalat ja miten se voi olla mukavaa mutta se vaan on ! :D

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.