keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Lashes

Nyt on sitten karvoja silmissä oikein olan takaa!:) Oon tosi tyytyväinen lopputulokseen ja mitä parhainta, nyt näyttää ilman meikkiäkin ihan ok:lta!


Kaikenlisäksi ripset eivät näytä eivätkä tunnu ollenkaan luonnottomilta, kun mulla on jo luonnostaan niin pitkät ripset, että tuntuu, kuin ne olisi aina kuuluneetkin silmiini.Pituus on aika lailla sama, kuin omatkin ripset, mutta ovat ehdottomasti nyt tuuheammat!


Ripsipidennysten laittaminen oli mun mielestä niin rentouttavaa, että olisin voinut nukahtaa..Kaikenlainen hiustenkin näprääminen ja muu tuntuu niiiin ihanalta, että jos olisin kissa, niin kuuluis vaan pelkkää kehräystä.:D

18 kommenttia:

  1. onko tota silmämeikkiä (eyelineria) vaikee puhdistaa pois:o ku eiks ripset ainaki vahingoitu tai ainaki kärsii siitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkusen joutuu juu varovammin poistamaan, mutta onnistui kyllä ripsiä irrottamatta.:) Hellästi vaan.

      Poista
  2. tosi kivat ripset!:) minkä pituiset ne on?:)) ja mitä makso?:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:) Mä en itseasiassa tiedä minkä pituset on.:D Sanoin vaan, että saa olla pitkä ja lähinnä tuuhennos omiin ripsiin.:) Ripsien eka laitto on 100€ ja huolto 50€.

      Poista
  3. minnelissä vähän halvempaa :)

    VastaaPoista
  4. Mä haluaisin myös ripsienpidennykset mut oon tota meikkienpoistohommaa miettiny, että miten se onnistuu? Siis eyeliner tms.. Mulla on sellanen öljypohjanen meikinpoistoaine, joka on tarkotettu ns. herkille silmille ja puhdistaa tosi hellävaraisesti, niin onko sellanen hyvä jos aattelee, että on ripsienpidennykset? :) Putsaatko noi eyelinerit topspuikolla vai vanulapulla? Ja vielä se, että käytätkö sä ripsienpidennyksien päälle vielä ripsiväriä? jotkuhan käyttää mutta mun mielestä jos on noi pidennykset niin sillon ei kyllä edes tarvii ripsiväriä :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öljypohjaisia meikinpoistoaineita ei suositella, koska silloin ripset saattaa irrota tosi helposti.:( Mä puhdistan ihan hellästi veden kanssa ja ihan kasvojenpesuaineella. Mulla lähti kyllä kaikki tosi hyvin pois ja loput meikinrippeet otin topsipuikolla.:) Vedenkestävää ripsaria ei kannata käyttää.
      En käytä ripsaria ollenkaan paitsi alaripsiin, ei noihin kannata ripsaria enää päälle kannata laittaa, kun ne ei tarvi sitä kyllä ollenkaan!:)

      Poista
  5. Varotuksen sana, noihin jää koukkuun ;) Ja enskerralla "jos laitetaankin vähän pidempää ja pidempää.." :-) Nätit on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Ja uskon kyllä, että jää koukkuun, kun oon nyt jo ihan lumoutunu!:D

      Poista
  6. Mä nukahdin mun viime pidennyksessä! =D Tosi nätit ripset:)

    VastaaPoista
  7. Ihanat ripset totta tosiaan ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Voi ihanat ripset!♥ Missä kävit laittaan noi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) Nämä kävin laittamassa Olivia Decora liikkeessä, jossa tehdään siis sisustamisen lomassa mm. ripsien- ja hiustenpidennyksiä!:)

      Poista
  9. Kävin laitattamassa nämä Olivia Decora -nimisessä paikassa, joka tekee siis mm. ripsien- ja hiustenpidennyksiä!:)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.