tiistai 21. helmikuuta 2012

Trendit 2012


Kevään ja kesän 2012 -trendejä on mm. pastellivärit, kirkkaat värit, pitsi, läpinäkyvyys, kukkakuviot, pliseeraukset ja rypytykset..
Itse en juokse liimattuna trendien perässä, vaan valkkaan ne mielestäni mulle sopivimmat ja mieluisimmat värit ja mallit

Pastellisävyistä en ole kauheammin kiinnostunut, mutta jos eteeni tulee pastellinvärissä kiva vaate, niin kyllä mä sen varmasti kotiini kannan.:) Kaikki kirkkaat värit taas ovat vieneet totaalisesti jalat alta! Tahdon kaikki!:D Pitsistä olen tykännyt aina ja sitä löytyy vaatekaapista jo entuudestaan, myöskin kevyet paidat, jotka ovat läpikuultavia, ovat tosi makeita! Mikään kukkakuviollinen vaate taas ei ole ainakaan vielä saanut syttymään.. Tai on, yksi, jonka bongasin P.S. I Love Fashion blogista.
Tämä Zaran mekko, jota ei enää mistään saa, tietysti.


Ja rypytykset sun muut ovat ihan kivoja yksityiskohtia! Tän kevään trendit siis kuulostaa kokonaisuudessaan aika kivalta!


Nettikaupoista H&M on saanut kyllä mun sydämen tykyttämään ekaa kertaa näin villisti kevät/kesä trendeillään! Aivan ihania juttuja! Ja kyllä mä sieltä taisin pienen tilauksen jo tehdäkin...;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.