keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Maximekko in action


Kun tulin töistä, mua odotti vessahätäisen koiran lisäksi Nellyn postipaketti, josta vihdoin ja viimein paljastui tilaamani maximekko! Mulle siis kävi vähän hassusti, kun tilasin tuon mekon, mulle tuli sähköpostiin viesti, että tuote on loppuunmyyty. Mua harmitti tosi paljon, koska tää oli ainoa maximekko, joka suoranaisesti vei jalat pois alta. No..surffailin viimeviikolla taas Nellyssä ja kappas kummaa, siellähän se mekko taas oli! Ja nyt sen sain omakseni!:)


 Saatte nyt tällaiset kämäset kuvat mekosta.. oon aika rähjääntynyt, koska ulkona oli kamala lumisade, joka pörrötti tukan, joten saatte tyytyä näihin. Ehkä kesällä sitten parempia kuvia!:)

14 kommenttia:

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.