sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Pasta Carbonara

Tehtiin tänään päivälliseksi aivan älyttömän hyvä pasta-ateria! Kantsii ehdottomasti kokeilla, jos ei oo mikään karppaaja!;)


Elikkä kastikkeeseen paloiteltua kinkkua, pekonia, sipulia, paprikaa ja maissia. Pekonia kannattaa paistaa jo etukäteen ja kaataa ylimääräinen rasva pois. Sen jälkeen kaikki edellämainitut ainekset paistumaan ja pasta kypsymään. Kun ainekset ovat muhineet tarpeeksi, kaadetaan joukkoon kermaa, pikkuisen homejuustoa ja sitten vähän mausteita (me laitettiin suolaa, mustapippuria, basilikaa, valkopippuria ja oreganoa), oman maun mukaan. Valmiin annoksen päälle ripaus juustoraastetta ja rucolaa. NAM!

2 kommenttia:

  1. Mun host-äiti teki tota kun olin vaihdossa ja toi oli parasta♥ Kiitti siis vinkistä, voisin pyytää mun henk. koht. kokkia eli poikaystävää (XD) kokkaan tota mulle:) Ite oon käsi ruuanlaitossa :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota vois syödä hullun lailla!:D Maha sanoo ei, mut suu KYLLÄ!:D

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.