tiistai 9. huhtikuuta 2013

Rope necklace

Tällasta sitä sitten tapahtuu, kun yhdistetään merivartija ja kultaseppä:

Sain inspiksen alkaa askartelemaan itse näyttäviä koruja ja seilorityyliä ihailevana syntyi tällaista :men avustuksella. Tästä tuli niin upea, että me sovittiin, että tekee mulle erilaisia solmuja ja mä kehittelen niistä sitten koruja!:D


Ostin kaupasta veneköyttä ja Sinooperista Kullattua ketjua ja tuollaiset korunpäät.  loihti mulle ihan tavallisen merimiessolmun ja sitten leikattiin päät sopivan pituisiksi ja poltettiin kiinni, etteivät ne ala rispaantumaan. Pikaliimaa päihin ja sullotaan tuonne korun päättelyosaan. Ketju kiinni ja lisätään lukko niin koru on valmis!:)

Mitäs tykkäätte?


12 kommenttia:

  1. Teille tulee aina niin hyviä ideoita!! Miksen mä koskaan hoksaa tehdä mitään noin kivaa? :/

    VastaaPoista
  2. Ihana idea ja toteutus taas, näyttää mun mielestä tosi kivalta. :)

    VastaaPoista
  3. Voi että, onpas nätin näköinen ja ihan huippuhauska idea! Muutenkin siun blogi on aina niin ihanan positiivinen että lukiessa tulee väistämättä hyvä fiilis. :)

    VastaaPoista
  4. Vau, upean korun olet askarrellut! Niin ihana kesään :)

    VastaaPoista
  5. sähän perustat pian oman yrityksen, missä rupeet myymään itsetehtyjä koruja. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sit vois myydä noita kaikkia ihania sisustusjuttuja! :)

      Poista
  6. Voi taas noita sun ihania DIY juttujas!!!! <3 <3 <3 :)

    Terkuin : http://linnunradanlapsi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.