tiistai 5. huhtikuuta 2016

Asioita, joita et ehkä tiennyt minusta

IMG_5630
- Täytän ensi vuonna 30. Ei uskoisi!
- Minulla on vihreät silmät ja tykkään niistä tosi paljon.
- Olen horoskoopiltani kaksonen ja mielestäni kaksosten luonnehdinta pitää aika hyvin paikkaansa!
- Olen tosi huono valehtelemaan. Tähän löytyy syykin, sillä en yksinkertaisesti halua valehdella ihmisille.
- Mun kengänkoko on 36-37.
- Tykkään, kun joku silittää/kutittaa minua tai koskee hiuksiani.
- Rakastan kaikkea kimaltelevaa.
- Olen luova esteetikko.
- Pelkään vähän korkeita paikkoja. Voisin kuvitella, että jos joutuisin hyppäämään laskuvarjolla, saisin sydänkohtauksen ja kuolisin pois.
- Syntyessäni toinen silmäni oli muurautunut kiinni.
- Tästä syystä toinen silmäni on hieman pienempi, kuin toinen, muttei sitä kovin helposti onneksi enää huomaa.
- Olen ikuinen blondi. En voisi koskaan vaihtaa hiusteni väriä tummaksi. Raidat ovat eri asia.
- Näen joskus painajaisia siitä, että värjään vahingossa itselleni mustat hiukset.
2014-09-01
- Olen todella huono matikassa ja olen onnellinen, että laskimet on keksitty!
- Minua jännittää matkustaa yksin.
- Olen meinannut hukkua kolme kertaa.
- Olen ollut auto-onnettomuudessa kolme kertaa.
- Saan usein itkiessäni hyperventilaatiokohtauksen, enkä saa happea.
- Olen pienenä ollut urheilullinen poikatyttö.
- Olisin pienenä halunnut jalkapalloilijaksi.
- Olen harrastanut tanhua.
- Mutta en omasta tahdostani.
- Äitini pakotti ja ymmärsi kai pahasti väärin, kun halusin harrastaa dincotanssia.
- Tykkään laulaa enemmän englanniksi, kuin suomeksi.
- En osannut ennen käyttää kelloa, mutta nyt en osaa olla enää ilman.
- En koskaan vastaa tuntemattomiin numeroihin. Sillä en jaksa vastata puhelinmyyjille. Jos jollakulla on minulle tärkeätä asiaa, ottakoon yhteyttä viestitse.
IMG_7526 - En tykkää, jos ihmiset puhuvat päälle.
- Inhoan ihmisiä, jotka roskaavat luontoa.
- Inhoan tympeitä asiakaspalvelijoita, jotka eivät hymyile saati tervehdi.
- En tykkää yhtään huonosti käyttäytyvistä lapsista.
- Toiveammattini pienenä oli opettaja.
- Ihailen sanavalmiita humoristisia ihmisiä
- Luen ihmisiä helposti.
- Kunnioitan miestäni todella paljon ja ihailen häntä.
- Olen todella läheinen perheeni kanssa ja soittelemme toisillemme päivittäin. Ja noh, nyt kun asumme vanhempieni naapurissa, näemme heitä myös lähes päivittäin.
- Katselen usein ohikulkevia ihmisiä ja mietin, minkälainen hän on luonteeltaan, mihin menossa ja mitä ajattelee sillä hetkellä.
- Olen aidosti onnellinen toisten puolesta.
- Haluan olla heikompien puolella ja puolustaa heitä.
- Mulla on surkea kasvomuisti ja välillä töissäkin oikein hävettää, jos asiakas on tuonut kellon paristonvaihtoon, käy kaupassa ja tulee noutamaan kelloaan enkä enää muista häntä. Mä en yksinkertaisesti muista, minkänäköinen ihminen on ollut kyseessä, paitsi jos hänessä on jotain mieleenpainuvaa.
- Mutta mulla on loistava muisti kaikkien tavaroiden sijainnista!
IMG_7540 - Vihaan korianteria. Mun mielestäni se maistuu samalta, kuin lude(hyönteinen) haisee. Yök!
- Inhoan nykyään Skyr -rahkoja. Olen suoraansanottuna syönyt itseni ulos niistä, eikä ole vähään aikaan tehnyt mieli maistaa mitään makua.
- Sama koskee Subwayta.
- Juon kaakaon mieluummin kylmänä, mutta tykkään kuumastakin.
- Tykkään syödä kananmunankeltuaisen hieman löysänä, sekä paistetuissa että keitetyissä munissa.
- Röyhtäilen tosi paljon.
- En pysty syömään raakaa banaania.
- Enkä liian tummaa ns. "pantteribanaania".
008
- En aja vieraissa kaupungeissa.
- Auton ulkonäkö ei ole minulle yhtään tärkeä. Ainoastaan se, että sillä pääsee kulkemaan turvallisesti eteenpäin. Olenkin onnekas, sillä mieheni on samanlainen. Inhoan miehiä, jotka saavat autokuumeen ja kaikki rahat palaa peltikasaan, jonka arvo laskee silmissä. 
- Inhoan autoilijoita, jotka eivät vilkuta ajoissa tai ollenkaan.
- Autolla ajaessa minua häiritsee pienikin vesipisara tuulilasissa ja mun on pyhkäistävä se aina pois.
- Laulan aina yksin ajaessani.
147
- Tykkään polttaa kynttilöitä kesät talvet. Rakastan niiden luomaa tunnelmaa.
- En pysty olemaan saunassa ilman isoa tuopillista vettä, jossa on jäitä.
- Voisin saunoa päivittäin.
- Pelkään pimeää yksin ollessa ja silloin on sytytettävä kaikki maailman valot päälle. Ulkona ollessa katson monia kertoja taakseni ja kävelen, kuin perässäni olisi joku hirveäkin hirviö.
- Näin eilen ketun loikkivan pihamme poikki ja myöhemmin illalla kuusi peuraa, jotka lounastivat peltoaukeella. Tulen todella iloiseksi nähdessäni metsän eläimiä.
- En pelkää liata käsiäni, sillä olen syntynyt maalla.
- Rakastan ukkosta ja kunniotan sitä.
144 - Näen paljon unia.
- Ja muistan ne.
- En nukahda kovin helposti. Minulla kestää ehkä 10-15 minuuttia nukahtaa ja joskus enemmänkin, kun mieheni taas sammuu sekunneissa.
- Olen todella herkkäuninen. Herään pienimpäänkin ääneen ja tää on tosi raskasta välillä. Varsinkin, jos on tulossa pitkä päivä töissä ja Hessu on saanut jonkun ripulikohtausken keskellä yötä ja tahtoo ulos. Se olen minä ketä herää, mutta ollaan sovittu pelisäännöt, että se lähtee ulos, kenellä on vapaa tai menee myöhemmäksi töihin.
- Mä tarvitsen tosi paljon unta, vähintään sen 8 tuntia. Muuten olen todella väsynyt ja rasittunut.
- Olen kuuhullu. Täysikuun aikana tää tyttö ei nuku, vaikken olisi edes tietoinen siitä, että taivaalla möllöttää täysikuu.
051

Löytikö joukosta ehkä samankaltaisuuksia?:)

28 kommenttia:

  1. Ihan oikeasti. Olen järkyttynyt :D olen luullut sua noin 23-vuotiaaksi, mut siis hyvällä tavalla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, ei haittaa, olen kuullut MONESTI samaa!:D Täytyy olla onnellinen, että oon kai "säilynyt hyvin"!:D

      Poista
  2. Bingo täältä löytyy kanssa saunahullu!! En ikinä vois elää ilman saunaa <3 :) parasta heittää kovat löylyt ja juoda kylmää vissyä :) sauna on kodin paras paikka :"D ja sama pätee täälläkin etten vastaa tuntemattomiin ja ajattelen myös että jos jollakulla on asiaa niin se ottaa sit yhteyttä viestitse :) ja tykkään myös laulaa enkuks enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veit sanat suustani! Saunominen on niin ihanan rentouttavaa! Se oli aika kovaa aikaa, kun asuttiin kerrostaloelämää ja elettiin oikeastaan vallan ilman saunaa, joksus porukoilla ollessa käytiin. Nyt sitten saunotaan senkin edestä!:")

      Poista
  3. Onks teillä puusauna :) ? Puusaunassa tulee kyllä parhaat löylyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on kodissa sähkösauna, mutta tuo tulppaanimalli on tosi hyvä ja antaa kosteat löylyt!:) Ei ole siltikään puusaunan voittanutta. Meillä on myös tynnyrisauna, joka täytyy ensin kunnostaa, siellä saamme sitten tulevaisuudessa nauttia myös puukiukaasta.:)

      Poista
  4. Todellakin löyty (taas kerran) tosi monia samankaltaisuuksia! Sekosin laskuissa, koska huono matikka (yks niistä samankaltaisuuksista haha), mutta siis pääsin johonkin 28 asti :o Ah mun alkoi nyt tehdä hirmuisesti mieli kylmää kaakaoo, se on oikeesti niin hyvää. Huomenna täytyy varmaan juoda pitkästä aikaa...Toivottavasti se kaunistaa niinkuin kylmä kahvikin ;D Ja haha naurahdin tolle tanhujutulle, jota jouduit vasten tahtoas harrastamaan! :D

    Sä muuten oikeesti näytät nuoremmalta mitä oot. Jos en tietäis sun ikää, veikkaisin varmaan ainakin 5 vuotta nuoremmaks! Ja tää kannattaa ottaa täysin kohteliaisuutena :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti, otan kohteliaisuutena!:)♥
      Ja hei ihana kuulla, että löytyy samankaltaisuutta!♥ Kappas, kun alkoikin tekemään mieli kylmää kaakaota!:`)

      Poista
  5. Arvelinkin, että ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja se on yksi syy miksi aikoinaan jäin blogiasi seuraamaan :) Täytän itsekin ensi vuonna 30 ja se tuntuu aika hurjalta! Minuakin arvellaan usein 23-25 -vuotiaaksi eikä kyllä haittaa yhtään :D Jonkinlaista kolmenkympinkriisiä on kyllä havaittavissa täällä... parisuhdetta on takana jo huimat 12 vuotta, mutta häitä ja perheenlisäystä ei ole vielä(kään) näköpiirissä! Mutta ehkä sitä vielä ehtii :D

    Monia muitakin yhtäläisyyksiä oli... etenkin tuo nukkuminen! Miulle on ollu lapsesta asti iha normijuttu, et menee puolikin tuntia ennen kuin nukahdan. Näen myös paljon unia ja herään jokaiseen rasahdukseen ja kolahdukseen. Myös olkkarissa välkkyvä telkkari saa miun unet häiriintymään! :D Ja jep, unta on saatava vähintään 8 tuntia, mieluiten 10!

    Mut hei, kivaa kevättä ja kiitos kivasta blogistasi! :)

    -Laura-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla ei oo kans yhtään sellainen olo, että olisin täyttämässä jo noin "paljon"!:) Mutta niinhän se on, että ikä on vain numeroita, nurekkuus lähtee ihan sieltä itsestä!
      Ja kiva kuulla, että löytyi yhtäläisyyksiä! Blogit on siitä kyllä niin ihana juttu, kun löytää paljon samalla aaltopituudella olevia ihmisiä!♥

      Poista
    2. Ja oikein ihanaa kevättä sinullekin Laura!:) ♥

      Poista
  6. Mä löysin paljon yhtäläisyyksiä ja miten mulle tuli yllärinä että sä oot kaksonen! Mä myös ja se ehkä selittää (osittain) miks ollaan molemmat aina niin höpö höpö (eli puheliaita) ja tullaan keskenämme toimeen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, eipä olekaan muuten tullut koskaan puheeksi!:) Siinä on varmasti ainakin yksi selite, että ollaan samankaltaisia.:)

      Poista
  7. Tosi paljon samoja piirteitä kuin itselläni.. Pidätkö iteäsi erityisherkkänä ihmisenä ?:)Itse netistä olen tehnyt testin ja olen selkeästi erityisherkkä :D Kauheeta mitä onnettomuuksia sulle on sattunut, mutta onneksi olet selvinnyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee samaistuin 35 kohtaan. 8D
      Itse en ole ihan tarkasti perehtynyt asiaan mutta erityisherkän ihmisen kuvailu sopii kyllä aika hyvin itseeni.

      Poista
    2. Minäkin tunnistan itsestäni vahvasti erityisherkän piirteet ja olen itseasiassa todella onnellinen, että olen saanut sellaisen lahjan. Muistan jonkun kirjoittaneen jossakin todella kauniisti tästä aiheesta että "Kun toiset näkevät vesiväripaletin yhdeksän erilaista sävyä, minä näen koko spektrin ja vielä sen yli."

      Poista
  8. Luulin kanssa ettö oisit joku 25v o.o hyvällä siis! :)

    VastaaPoista
  9. Heippa, olipa kiva eksyä blogiisi mutkien kautta. Täällä aloitteleva collega samalta suunnalta. Mukavalta tyypiltä vaikutat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että eksyit tänne ja tervetuloa seurailemaan!:)♥ Mahtavaa kuulla, että täältä Satakunnasta päin löytyy lisää bloggaajia!

      Poista
  10. Ihania nämä tällaiset postaukset! Tuli todella sympaattinen kuva sinusta. Olen joskus aiemminkin blogissasi vieraillut, nyt palasin tänne Porilaisessa olleen jutun muistuttamana. En aiemmin ollut tajunnut, että olet Porista. Yhtäläisyyksiä löytyi monta, toki myös eroavaisuuksi joitakin. Klikkaan itseni seuraajaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, todella ihana kuulla, että tykkäsit postauksesta ja että löytyi samankaltaisia juttuja!:) On niin ihanaa, kun blogien kautta löytyy samanhenkisiä ihmisiä! Tervetuloa seurailemaan.♥

      Poista
  11. Oi, näitä oli kiva lukea! En olisi IKINÄ uskonut ikääsi, ajattelin, että ollaan samanikäisiä (olen 24-vuotias) :D Toisaalta mua luullaan usein 18-vuotiaaksi (tai valitettavasti jopa nuoremmaksi), joten on tuttu tunne kyllä!

    Vaikutat tosi mukavalta ja symppikseltä ihmiseltä. Juuri sellaiselta, joita jokainen tarvitsisi ympärilleen. Sun perhe ja ystävät on onnekkaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kauniista sanoistasi ihanainen!♥ Ihana piristys tähän päivään.:) Juu en pistä ollenkaan pahaksi, jos näytän nuoremmalta, kuin olen, se täytyy ottaa ehdottomasti kohteliaisuutena!:)

      Poista
  12. Tää oli kiva postaus :) Piristi mun kivuliasta toipumista viisaudenhampaan leikkauksesta, suu täynnä tikkejä ja naama turvoksissa ei kauheesti naurata >.< Tuttuja juttuja löytyi, ja vieläkin naurattaa toi korianteri-lude-juttu :D Täytyy muistaa joskus näyttää teille se tanssiva haisuötökkä! :D

    Heini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää, ite pelkään niin sitä hetkeä, kun multa revitään joskus viisaudenhampit pois.:@ Apua! Koitahan toipua pian murusein!♥ Ja syödä paljon jätskiä, se auttaa turvotukseen!:D Jotain hyvää siis!

      Poista
  13. Hei! Olipa kiva postaus ja sain heti kivasti kiinni millainen ihminen blogin takana kirjoittelee! :-) Eksyin sun blogiin sattumalta ja tykkäsin kyllä hirmusesti. Tosi hienoja ja laadukkaita kuvia!!
    -Satu, http://mylifes-stripes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, todella ihana kuulla!:)♥ Ja tervetuloa seurailemaan!

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.