torstai 21. heinäkuuta 2011

Jea

Friis & Company Jea
Oon ollut kiinnostunut näistä saapikkaista jo n. vuoden verran, mutta epäilyttää, ovatko ne liian pitkät? Varren korkeus on nimittäin 72,5 cm ja itse olen vaivaiset 160cm pitkä pätkä. Nämä olisivat siis reilusti reiden kohdilla. Päällinen on mokkaa ja sisäpuoli nahkaa ja kangasta. Malli on mitä täydellisin ja oon etsinyt tämäntyyppisiä lyhyempiä muita kenkiä, mutta kohdalle ei vaan ole osunut.
 Näiden oikea alkuperäinen hinta on n. 205€ ja nämä olivat juuri tarjouksessa Brandos - nettikenkäkaupassa -69%  koossa 36 ja oma kokoni on 37, arvatkaa vaan harmittiko!!!!??

 Mitä mieltä te olette? Ovatko nämä liian pitkät?:)

9 kommenttia:

  1. Mun makuun kyllä hieman liian pitkät, mutta tietty ne voi sopia sulle :)

    Anniina

    VastaaPoista
  2. Hei mistä tilasit sun vuittonin laukun? (Voisiks laittaa linkin)

    Meinaan ite yritin tilata Ranskan vuittonin sivuilta, mutta en saa maata muutettua, jos tilasit sieltä niin osaisitko neuvoa?:)

    VastaaPoista
  3. Anon: http://www.louisvuitton.com/web/us/flash/monmonogram.jsp?langue=en_US&buy=1#/monogram/home

    Täältä klikkailin.:) Itse olen suoraan sanottuna aika käsi näissä nettitilaushommissa, mutta sain apua tutultani, joka matkustelee paljon. Mikset saa maata valittua?:o

    VastaaPoista
  4. Anniina: Ite kyllä myös hieman vierastan tota pituutta..Saa nähdä. Vois kyllä kotisovitukseen ottaa, kun sillähän se selviäis!:)

    VastaaPoista
  5. ihanat! ja eikö tota vartta saa käärittyä jos tuntuu liian pitkältä? :)

    VastaaPoista
  6. Mun makuun aivan liian pitkät,mutta kuten sanottu niin makuasioista ei voi kiistellä :D

    VastaaPoista
  7. Mun makuun taas ei oo pitkät :) Mulla on kans yhdet valkoset saappaat ja yhdet mustat saappaat jotka on tosiaan ihan reisiin saakka ja oon ite pitkä (tai oikeestaa lyhyt :D) 162cm ettäh.. :D Mutta se on miten ite tykkää ;) Mä ainaki tykkään käyttää yli polven korkusia =)

    VastaaPoista
  8. Anon: En oo ihan varma tosta, että saako käännettyä.:) Ovat kuitenkin mokkaa..?:o

    Anon: Sitä mäkin vähän pelkään, että aivan liian pitkät on.:)

    Laura: Tykkään kans tosi paljon ylipolven saappaista ja siks mun silmät noihin osuikin, mut se, että noi on reisiin asti nii...huhuh.:D apuva!

    VastaaPoista
  9. Joo mullaki noi valkoset on oikeestaan ihan reisiinreisiin saakka, mustat ei ku vaan tohon polvien korkeudelle :-D Näyttihän se aluksi (ja näyttää edelleen joskus) se aika hurjalta ku ne valkoset on tosiaan ihan REITEEN saakka mutta niihin tottuu ;)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.