torstai 8. maaliskuuta 2012

Takki

Muuton aikana karsein aika paljon myös vaatepuolta ja roskiin lähti mm. yksi valkoinen kevättakki, joka oli mun mielestä parhaat päivänsä nähnyt. Lisäksi olin kyllästynyt käyttämään sitä takkia senkin takia, että se ei istunut kunnolla. Mikä ärsyttävämpää, kuin vaate, joka ei vaan istu ja sitä täytyy nyppiä vähänväliä alas ja ylös, jotta pysyisi mukavasti ja hyvännäköisenä päällä!

Olen jo vähän aikaa etsinyt edesmenneen takin tilalle toista, mutta mun mielestäni kevättakkien tarjonta on kauhean huono joka kaupassa. Toiveissa oli trenssi ja löysin Bubbleroomista aika kivannäköisen yksilön. Tälläkään kertaa väri ei päässyt yllättämään, sillä valitsin taas valkoisen. Kuinka tylsää? Mutta takki näyttää siis tältä:





Ja mun mielestä tää näyttää ihan kivalta!:) Toivottavasti malli istuisi hyvin ja materiaali olisi laadukas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.