torstai 17. tammikuuta 2013

Warm outfit


Ulkona on ihan hirveä pakkanen ja mulla meinas jäätyä aivot, kun kävelin postiin hakemaan Nellystä tilaamaani housu -pakettia! Sen jälkeen vielä lenkille Hessun kanssa, eikä kyllä auttanut pipokaan. Mittari näyttää silti vaan -11 astetta, en mä ennen näin vilukissa oo ollut, mutta kai tuolla tuulee sitten sen verran, että se kaksinkertaistaa pakkasen. Nyt särkee vähän päätä ja toivon, ettei tosta mitään vakavempaa kuitenkaan tullut?


Päivän asuna toimi tänään hempeä vaaleanpunainen. Oikeasti aloin rakentamaan tätä asua ihan vaan siltä pohjalta, että halusin laittaa ton villatakin päälle, koska olin jo heti aamusta asti jäässä! Mä en kertakaikkiaan pysty laittamaan mitään ohkasia hepeneitä päälleni, jos tiedän, että tulen palelemaan sillä asulla. Lämpimästäkin asusta voi kuitenkin saada tosi nätin.


Nyt alan keksimään mulle ja :lle jotain ruokaa. Kivaa torstai-illan jatkoa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.