sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Metsätähtiä

Valkoinen mekko saatu SheInsideltä (vyö kuuluu mekkoon), valkoiset pitsikengät H&M

Oltiin viikonloppuna taas mökillä rauhoittumassa raskaasta työviikosta. Se on muuten kumma, kun sääennustukset ovat olleet aivan väärässä viimeaikoina! Ei silti, mä en valita, koska ennustukset ovat luvanneet kylmää, pilvistä ja sateista ilmaa, mutta olemmekin saaneet nauttia aivan ihanasta lämpimästä ja aurinkoisesta säästä!:)

Me innostuttiin ottamaan asukuvat meidän mökkisaaren ihanissa meisemissa metsätähtien ja muiden kukkien keskellä ja mun mielestä nää kuvat on jotenkin ihanan taianomaisia! Mitä mä tekisinkään ilman mun omaa ihanaa rakasta hovikuvaajaa. Poikaystäväni on kehittynyt ihan hulluna kuvien ottamisessa ja se tekee tästä oikeasti tosi hauskaa, kun hänkin on innostunut kuvailemaan ja etsimään kamerasta erilaisia ominaisuuksia, vaikka alussa tuntui ihan toivottomalta ottaa pelkät asukuvat!:D

14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, ja voi miten kaunis mekko! Kivasti sopivat metsän kukat ja mekko yhteen. Tosi kauniina olet ollut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥ Toi mekko on kyllä tosi kiva!:)

      Poista
  2. Metsätähdet on kyllä ehottomasti mun suosikki luonnonkukkia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on kans! Niistä tulee mieleen menninkäiset ja keijut!:D

      Poista
  3. vau miten kauniita kuvia ja mikä enkeli sä oot <3 nuo sun hiukset ja koko asu on ihana (:

    VastaaPoista
  4. Kauniita kuvia ja tuo mekko on aivan ihana! :)
    x Stella x

    VastaaPoista
  5. Vautsi miten kaunis oot :) ihania kuvia :) kerro muute sit heti et millasta oli siel hammaslääkäris ku viisaudenhampaas/hammas poistettiin :0 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Juu kerron!:D Toivottavasti nyt ei ihan tällä viikolla vielä poistettais..:S

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.