torstai 27. kesäkuuta 2013

Thunder, lightning & chilling



Tänään olen taas viettänyt vapaapäivää. Kävin päivällä tekemässä yhden ripsihuollon ja sieltä lähdin käymään pikaisesti kaupassa hakemassa vähän mansikoita ja kirsikoita itselleni. Nyt istuskelen meidän partsilla, syön näitä ihania herkkuja ja nautin ukkosesta!:) Mä oikeesti tykkään, kun ukkostaa ja salamoi! Se pieni jännitys ilmassa, kaatosade, salamat ja kunnon jyrähtelyt.. Sitten ensimmäisestä salamasta laskee sekunteja seuraavaan jyrähdykseen, että kuinka lähellä myrsky on.
Viimeyönä täällä meillä Porissa oli ihan kauhea ukkosmyrsky ja heräsinkin siihen keskellä yötä, kun se oli aivan pään päällä. Hessua piti vähän rauhoitella, kun se vähän pelkää. Ketään muita, ketkä rakastaa ukon-ilmoja?

Nyt ajattelin mennä katsomaan Barbie elokuvaa tohon sohvalle. Ne on muuten oikeasti ihan mielettömän hyviä!:) Kuulostaa ehkä hassulta, mutta kannattaa katsoa, jos tykkää vähääkään piirretyistä, animaatioista tai hömppäleffoista!

Ihanaa päivänjatkoa kaikille!:)


20 kommenttia:

  1. Ukkonen on mahtava luonnonilmiö! :> usein istun pihalla katselemassa ja kuuntelemassa ukkosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!:) Jos keskellä yötäkin alkaa ukkostamaan ja salamoimaan, niin usein tuijotetaan kummatkin sängyllä salamointia!:)

      Poista
  2. Vautsi, upee tää blogin uus ulkoasu ! :) mä oon pienestä pitäen pelännyt ihan hirveesti ukkosta, ja herään automaattisesti aina, jos jyrähtelee tai salamoi. :s tosin salamointi on upeeta katottavaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Mä tykkään tästä myös, vähän vaihtelua vanhaan.
      Mäkin pelkään vähän, mutta ehkä siksi se onkin niin kiehtovaa!:D

      Poista
  3. Höh, mä taas pelkään ukkosta kamalasti. Ja ilmeisesti se on nyt tulossa tänne Ouluun päin, kun neljän jälkeen meni aurinko pilveen ja tuulee kovasti. Vielä ei taida jyristä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi.:( Juu tää ukkonen oli aika raju koko Suomen alueella, kun on uutisoitu kaikenmaailman tuhoista.:/ Se ei ole mukavaa, mutta kaunista se on!:)

      Poista
    2. Onneksi täällä ei ollutkaan kovin kamala ukkonen! :)

      Poista
  4. Täällä yks ukkosilmojen tykkääjä! Meillä kans Siiri vähän jännittyi tuosta jyrinästä, ei pelännyt varsinaisesti mut alotti sen päiväset.. tai yölliset kaheloinnit ja sit ku ukkonen meni etäämmälle ni rauhotuttiin takas omaan petiin nukkumaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu eläimet vaistoo kyllä tollaset ja vähän jännittää!:D
      Meidän vanhalle koiralle jouduttiin ukoinilmalla antamaan rauhottavia, kun sille tuli hengitysvaikeuksia.:(

      Poista
  5. Ihana lautasellinen herkkuja ja terveellisiä vielä.Nams.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä!♥ Kesän tuoreet hedelmät ja marjat on jotain niin parasta!

      Poista
  6. Mäkin tykkään ukkosesta! Ainut mikä ärsyttää, on järkyttävä päänsärky mikä tulee ennen sitä.

    Höh, mä en oo nähny yhtäkää Barbie-elokuvaa, tää täytyy korjata :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös painostavalla ilmalla usein pää kipeä tai sitten mulla alkaa vihlomaan tosta ohimosta ihan hirveästi.:( Se ei ole kivaa.

      Suosittelen juu katsomaan!:D

      Poista
  7. Voih olet niin nätti! Tänne Helsinkiin oli luvattu hirveää myrskyä ja ukkosta ja kaikkea mahdollista, eikä sitten tullut edes sadepisaraa! Olisin kanssa halunnut nauttia ukkosesta! :(
    x Stella x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanainen♥
      Haha, oon kans huomannut, että noi säätiedotukset ei oo ihan näinä päivinä pitäneet paikkaansa! Ensin luvataan kauheeta sadetta, mutta sitten ei oo pienenpientä pilveäkään taivaalla ja aurinko paahtaa kuumana!:D

      Poista
  8. Pelkään ihan sairaasti tollasta kunnon ukkosta, olin yöllä ihan paniikissa, melkein itkuu väänsin. Muuten jos on sellasta pientä värähdysmäistä niin no problem :).
    Salamointia oli vanhas asunnossa kiva kattoo kun oli kunnon parveke, mut ei tohon terassille uskalla mennä, osuu viel omaan niskaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kyllä tosi, että kannattaa pysytellä suojassa! Sanotaankin, että auto olis turvallisin paikka ukkosella, mutta en mä ihan rajulla ukonilmalla uskalla kyllä autossa istuskella!:D

      Poista
  9. Ukkoset on siistejä päivällä, mutta yöukkoset on mun mielestä lähinnä karmivia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mä tykkään taas molemmista!:D On kivaa yöllä, kun salamat näkyy kirkkaammin, ku on hämärää.:)

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.