keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Keskiviikko


Mun aamu lähti käyntiin tunnin lenkillä Hessun kanssa ja maittavalla aamupalalla. Aamupalaksi syön yleensä Fitness muroja, mehukeittoa ja maustamatonta jogurttia ja juon Alpro Soyan. Välillä syön leipää ja välillä voin tehdä kasvis wrapin kokovehnälätkällä, mutta ehdoton juttu aamupalalla on mulle se Alpro. Toisilla päivä ei lähe millään käyntiin ilman kahvia, mutta mulla ei lähe käyntiin ilman Alproa!:D Olen juonut tota joka aamu noin kahden vuoden ajan ja tykkään ihan hirveästi. Kun en maitoakaan juo, niin tämä on hyvä korvike, koska se sisältää kalsiumia, proteiinia ja vitamiineja eikä sisällä ollenkaan laktoosia, mistä mulle useasti tulee maha kipeäksi. Ja tämä on muuten oiva välipalakin, jos tulee pikkunälkä tai makeanhimo, koska maistuu ihan kaakaolta!

Noniin, eiköhän tässä ollut riittävästi mainoksia, joten siirrytään päivän asu valintaan:
Satiinipaitapusero H&M, housut Zara, jakku H&M, kengät Tapas, laukku Chanel Cambon, kaula Guess ja ranteet Timanttiset

Tykkään ihan hirveästi tuosta jakusta, koska se ei oo ihan perus jakkumalli, vaan edessä on tuo sidottava nauha, joka näyttää ihan rusetilta. Näitäkin voisin haluta eri väreissä, mutta valitettavasti muita värejä ei tietääkseni ole.:( 

Olen muuten hurjan ylpeä itsestäni, kun olen saanut pysyteltyä irti karkeista vähän aikaa. Työkaverini Sini antoi mulle kivan idean ostaa karkkien tilalle pähkinöitä. Ei suolattuja eikä sokeroituja tai jogurttipäällysteisiä, vaan ihan naturelleja pähkinöitä!:) Menin ja ostin sitten cashew pähkinöitä, jotka ovat aina olleet muutenkin herkkuani ja mutustelin niitä töissä pienestä kiposta! Pähkinät sisältävät kuitenkin hyviä rasvoja eikä niistä tule ilmaa sillä tavalla vatsaan, kuin esimerkiksi pastilleista tai karamelleista, eivätkä lihota, jos niitä ei nyt pussitolkulla vetele naamariin! Mulla on vaan paha tapa töissä, että jotain täytyy pureskella ja tää oli tosi kiva keksintö!:)

Töistä puheen ollen, tämä tyttö lähtee sinne taas! Moimoi ja mukavaa keskiviikkoa!

3 kommenttia:

  1. Missä Hessu ;) (kun ei näy kuvien taustalla)? Onks sulla vielä ripoteltuna jotain tuon herkulliselta näyttävän jogurtin päälle vai onko ne vain noita Fitness-muroja? :) Tekis mieli maistaa kyseisiä muroja, mutta muistaakseni niissä on aika paljon hiilihydraatteja - kuten tietty muroissa ja myseleissä usein on.

    VastaaPoista
  2. alpro soya kaakaot on ihania :) niin hyviä!! ostatko ikinä sitä light-versiota?

    VastaaPoista
  3. Anon: Hahah, ihme kyllä, ettei Hessu tällä kertaa ollut tuolla taustalla.:D Kupissa on vaan muroja, mutta voishan sitä laittaa kaikenlaista siihen vielä lisukkeeksi!:)

    Lara: Ostan molempia vähän niinkun joka toinen kerta, kun ne light alprot ei ole niin makeita, kuin toi ihan perus ja on välillä kiva vaihtaa.:) Fiiiksen mukaan.

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.