lauantai 8. lokakuuta 2011

Hampaidenvalkaisu kotikonstein part 2.

Noniin! Nyt on kulunut loppuun hampaidenvalkaisuliuskojen käyttöaika ja täällä hihkuu tyytyväinen asiakas!(tästä pääset esittely postaukseen ) Näkyy nimittäin selkeitä muutoksia lähtötilanteeseen verrattuna:

Liuskojen käyttö ei tuottanut ongelmia ja vihlontaa minulla esiintyi vain kerran  liuskojen kolmannen käyttökerran jälkeen. En vaihtanut hammastahnaa, vihlonta vain loppui. Olen enemmän kuin tyytyväinen, sillä olen hieman hävennyt kellertäviä hampaitani ja on ollut kiusallista laittaa valkoista paitaa päälle, kun hampaat ovat näyttäneen ihan hirveiltä sen rinnalla, mutta nyt hampaani ovat hyvännäköiset, eivät enää keltaiset eivätkä myöskään överi valkoiset, vaan sopivat!:) Kannattaa ehdottomasti kokeilla, mikäli himoaa hellävaraista ja edullista vaihtoehtoa hampaidenvalkaisuun!

3 kommenttia:

  1. Tällä tuotteella saa kyllä hämmentäviä tuloksia aikaan! Itsekin koitin tätä keväällä ja olin tosi tyytyväinen lopputulokseen! :)

    VastaaPoista
  2. Oho, toimivat siis oikeasti! :o Olen jo parikin kertaa ajatellut kokeilevani, mutta aina on jäänyt - ehkä hieman epäilyvyyden takia. .____. Tulipas valkoiset hampaat! (:

    VastaaPoista
  3. Kannattaa tosiaan koklata!:) Kuinkahan kauan vaan mahtaa kestää tuo valkoisuus

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.