tiistai 11. syyskuuta 2012

Beauty is my business?


Tosiaan, edellisiltana värjäsin hiuksistani tyven, eilen sävytin pidennykset ja huomen aamulla ne laitetaan kiinni. Se on niin ihana tunne, kun lähtee kampaajalta ja on niiiin tyytyväinen hiuksiin!

Ripsienpidennyksistä oon taas luopunut hetkeksi aikaa, että omat ripset saa rauhoittua. Itse taas oon kiinnostunut alkamaan tekemään niitä! Jos joskus opin ja saan luvat käsiini, niin tervetuloa vain vastaanotolleni!:D Mulla olis varmasti ihan hyvät perusteet alkaa tekemään niitä, kun olen todella tarkka ja käytän muutenkin pinsettejä päivittäin! Mutta katsotaan nyt.:)
Eilen katselin muutenkin ihan meikkikursseja, sillä tykkään hirveästi meikata muita ihmisiä. Kurssien hinnat vaan ei taaskaan oo mitään ihan halpoja. Lisäksi niitä ei oikein pidetä täällä Porissa ja kun mulla on työ, en voi olla 20viikkoa missään meikkikoulussa, koska omaa työtäni en ole ikinä lopettamassa, tästä meikkauksesta tulisi vain harrastus/sivutyö. Mutta katsotaan nyt sitten sitäkin.:)


Have a nice day!

16 kommenttia:

  1. Ihanaa ku kirjotat näi usein!

    VastaaPoista
  2. Heitin sinulle blogissani tärkeän ja arvokkaan haasteen
    http://linnunradanlapsi.blogspot.fi/2012/09/nalkapaiva.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Tällä haasteella on paljon arvoa:)

      Poista
  3. Kiinnostaisko sua rakennekynsien teko? Tuosta aiemmasta postauksesta sain sellaisen kuvan, että vois kiinnostaa :) Se on ihanaa näpertelyä, jossa saa toteuttaa itseään, eikä siinäkään voi olla koskaan valmis, tai tarpeeksi hyvä. Itselle se on muun työn ohella mukava harrastus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos olis joku opettaja, niin kyllä mä varmasti niitäkin tykkäisin tehdä!:)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Alla on Ginan musta pitkä toppi ja päällä Vilan pitsitoppi!:)

      Poista
  5. Sulla on niin ihania vaatteita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, vaikka joskus tuntuu, että pukeudun liian yksinkertaisesti:D

      Poista
  6. Mua on kans aina kiinnostanu kaikki meikkeikoulut sun muut :) harmittaa vaan kanssa kun ne on niin kalliita.. :( mutta toteutuu mulla sentäs taas yks unelma sillä ens viikolla ois ripsienpidennyskurssi edessä ja odotan sitä niin innolla!! :)) kirpasee kyllä kun on monen sadan euron kurssi mut saapahan tehä jotain mistä tykkää. Rakennekynsiäkin teen harrastusmielessä kotona :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, ihanaa!:) Mä haluaisin niin kanssa noille kursseille! Missä käyt ja minkä hintainen ripsienpidennyskurssi on?:)

      Poista
  7. Mitä sä teet työksesi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kultasepänliikkeessä myyjänä.:) Ammatiltani olen kultaseppä

      Poista
  8. Aivan täydellinen asu! Mistä nuo housut on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!:) Noi farkut on jotkut tooosi vanhat Onlyn housut!:D Mutta erittäin kiva malli!

      Poista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.