sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Sunnuntai on lepopäivä


Heippa vaan! Eilen oli hurjan hauska ilta, en muista koska olisin viimeksi oikeesti ollut pilkkuun asti tanssimassa! Mutta hauskat huvit vaatii veronsa ja nyt mulla on jalkojen lisäksi myös kurkku kipeä.:/  Toivottavasti tää menee ohi, vaikkakin vähän epäilen.. Nyt on liikkeellä flunssaa ja mä oon yleensä just sen kaksi kertaa vuodessa kipeenä, syksyisin ja keväisin.
Tänään olen ottanut siis ihan rennosti ja tein äskettäin pizzaa!


Jauhoja kävin hakemassa kaupasta, kun oli päässyt loppumaan ja vedin tällaiset vaatteet niskaan!:) Huivi on yhteistyökumppaniltani Veniziltä. Viimeksi nähtiin brittiä ja nyt vähän amerikkaa!
Huivi sopii täydellisesti yhteen tähän mun lyhkäseen farkkutakkiini, jossa on vähän samaa "kulunutta" sävyä, tykkään kovasti.:)


Hassua, miten lipuista saa niin monenmoista vaatetta! Mä en ehkä just niistä muista lippuprinttivaatteista tykkää, muta huivina toimii ihan mielettömän hyvin! Tää onkin yks mun lempparihuiveista tällähetkellä!:)

Kivat sunnuntai-illan jatkot! Mä taidan käpertyä nyt viltin alle, jotta olo vähän helpottuis.:)

5 kommenttia:

  1. Kiitos kivasta illasta, oli tosi hauskaa! :) ♥
    - Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi♥ Vois jokupäivä tehyä jotai, mennää vaikka kaupoille?:)

      Poista
    2. Joo mennään! Mulla ei oo mitään sovittuja suunnitelmia, eli käy mikä päivä vaan. :)

      Poista
  2. Oijoi, tuo pizza näyttää aika herkulta :P

    VastaaPoista
  3. Ihana huivi :) Tykkään kans tuollaisista lippukankaista :)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.